Биылғы оқу жылында барлығымыз қашықтан оқытумен айналысуымыз керек болды.
(МД) - бұл білім беру үдерісіне тән барлық компоненттерді (мақсаттар, мазмұн, әдістер, ұйымдастырушылық формалар) бейнелейтін және Интернет-технологиялардың белгілі бір құралдарымен немесе интерактивтілікті қамтамасыз ететін басқа құралдармен жүзеге асырылатын бір-бірінен қашықтықтағы өзара іс-қимыл:
Мен үнемі жаңа технологияларды қолданамын, слайд-презентациялар, аудиобайланыс, оқу роликтерін қолданамын. Осындай материалдарды қолдану сабақтан алған білімдерін кеңейтіп, бекітіп қана қоймай, оқушылардың шығармашылық және интеллектуалдық әлеуетін едәуір арттырады.
- 2018 жылдан бастап мен BilimLand-пен осы электронды ресурспен таныстым және оны дереу өз сабақтарымда қолдана бастадым. BilimLand оқу бағдарламалары мен оқулықтардың өздеріне көлеңке түсірмейді. Мен бұл ресурстарды өлшенген әдіспен, кейде көмекші элемент ретінде қолданамын, көбінесе желілік mekep платформасында жазбалар мен тапсырмаларды қолданамын.
- YouTube - бұл ең танымал веб-ресурстардың бірі және білім беруде қолдануға үлкен мүмкіндігі бар. Мұнда көптеген бейне сабақтар, тақырыпқа арналған фильмдер орналастырылған. Әзірге менің міндетім тек материалды қарау және балаларға қалаған сабаққа немесе бейне сюжетке сілтеме ұсыну ғана болды.
Қашықтықтан оқыту бойынша балалармен жұмысымды бағалай отырып, мен өзімнің көзқарасым бойынша оң және теріс жақтарын атағым келеді
Қашықтықтан білім берудің артықшылықтарына мыналар жатады:
• кез-келген уақытта және кез-келген жерде оқу мүмкіндігі;
• ұтқырлық;
• жеке тәсіл
Қазіргі балалар әртүрлі электронды компьютерлік жаңалықтармен жұмыс істеу дағдыларын қызғанышпен оңай меңгере алатындығы сөзсіз. Қашықтықтан жұмыс тәжірибесі жоқ мұғалімге оқытуды тиісті қарқынмен және көлемде ұйымдастыру өте қиын болып табылады..
Қашықтықтан оқытудың кемшіліктері:
Оқушылар мен мұғалім арасындағы бетпе-бет қарым-қатынастың болмауы. Яғни, жеке көзқарас пен тәрбиеге қатысты барлық тармақтардың алынып тасталуы.
Жақын жерде білімді эмоционалды түрде түсіндіре алатын адам болмаған кезде, бұл айтарлықтай минус.
Қашықтықтан оқыту өзін-өзі ұстауды қажет етеді және оның нәтижесі оқушының тәуелсіздігі мен санасына тікелей байланысты. Ақпарат көздеріне тұрақты қол жетімділіктің қажеттілігі. Сондықтан бізге жақсы техникалық жабдықтар қажет: компьютер және Интернетке қосылу міндетті түрде қажет.
Оқушыларды үнемі бақылау жоқ, сондықтанда бұл күшті ынталандыру.
Қашықтықтан білім беруде білім негізі тек жазылады. Мектепке дейінгі кезеңде оқушылар барлық қашықтықтағы жарыстар мен олимпиадаларға өз қалауымен қатысты, жүлделі орындарға ие болды.
Айтылғанның бәрін қорытындылай келе, қашықтықтан оқыту өте ыңғайлы және пайдалы нәрсе. Бірақ қандай да бір себептермен білім берудің дәстүрлі нұсқасы оқушыларға қол жетімді болмаған жағдайда ғана осылайша негізгі білім алу тиімді болады.
Дені сау (немесе салыстырмалы түрде сау) балаларға қатысты мектептегі қашықтықтан оқыту мәселесін қарастыру кезінде мұғаліммен қарапайым, «тірі» өзара әрекеттесу қолайлы деген қорытындыға келу керек. Бұл тұжырым баланың ақыл-ой дамуы үшін оны ересек адамның тікелей басшылығымен жүйелі білім беру қызметіне қосудың сөзсіз маңыздылығынан туындайды.
Сабырлы және тәжірибелі тәлімгер, үйдегі орта және уақытты тиімді пайдалану кез-келген оқушыға оқуда айтарлықтай жетістіктерге жетуге көмектеседі.
Дайындаған: биология және география мұғалімі Сейітжанова Ж.С.