"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2023-2024 оқу жылындағы «Н.Крупская атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің базасындағы ресурстық орталықтың 2-сессияны ұйымдастыру бойынша аналитикалық ақпараты

1. Сессияны ұйымдастыру жұмыстары туралы:

Екінші сессияға 8-9 сыныптың 18 оқушылары  келді. Екінші сессияда магниттік мектеп оқушылары жақсы әлеуметтену үшін тірек мектебі оқушыларымен бірге оқыды.

Тірек  мектептің жанында интернат жоқ, сондықтан магниттік мектептердің оқушылары «А.Укубаев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің интернатында тұрды. Оқушылар  күнделікті таңертең және түскі уақытта мектеп автобусымен тасымалданды. Интернатта үш мезгіл тамақ берілді. Магниттік мектебінің мұғалімдері тәрбиеші қызметін атқарып, балаларға еріп жүрді.

2-ші  сессия 2024 жылдың 5 мен 16 ақпан аралығында өтті.  

Сабақтар уақытында басталып, 16 ақпанда аяқталды.

Сессия барысындағы  магниттік мектептер:

Шойындыкөл ауылының  НМ – 4 оқушы , олардың  4 –уі 9 сынып.

         Бірсуат ауылының НМ – 9 оқушы, олардың 6 –уы 9 сынып, 3-еуі 8 сынып..

Үшқарасу ауылынң НМ – 5оқушы  8 сынып.

Нәтижесінде: мектеп автобусымен күнделікті тасымалдау ұйымдастырылып қауіпсіздік талаптары орындалды.

Нәтижесінде: Сессия барысында магниттік мектептердің барлық 18 оқушысы «А.Укубаев атындағы жалпы білім беретін мектебі» КММ-нің мектеп-интернатының жатақханасында  үш мұғаліммен бірге тұрды.

Магниттік мектептердің оқушылары 5 ақпаннан 16 ақпанға дейін интернат асханасында күніне 3 рет: таңғы ас, түскі және кешкі аспен тегін тамақтанды. Оқушылармен мұғалімдердің пікірлері бойынша ыстық тамақтың сапасы айтарлықтай жоғары деңгейде болды.

             

Нәтижесінде : Сабақ кестесін құру кезінде  физика, химия, биология және информатикадан практикалық сабақтарды, сондай-ақ ашық ауада өтетін спорттық ойындары ескерілді. Барлық жоспарланған сабақтар толық орындалды.

 

2.  Магнитік мектеп оқушылары туралы:

 2 сессияға келгендер:

Шойындыкөл ауылының  НМ – 4 оқушы , олардың  4 –уі 9 сынып.

Бірсуат ауылының НМ – 9 оқушы, олардың 6 –уы 9 сынып, 3-еуі 8 сынып..

Үшқарасу ауылынң НМ – 5оқушы  8 сынып.

Орыс тілінде оқытатын барлық оқушылардың базалық білімі жеткілікті. Сонымен қатар, Шойындыкөлмен Бірсуат мектептерінің оқушылары өз мектептерінде мамандардың жоқтығынан химия пәнін оқытуда қиындықтарға тап болады.

 

4. Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың сипаттамасы:

Екінші сессия кезеңіне сыныптан тыс жұмыс жоспары құрылып, мектеп директорымен бекітілді, оған мыналар кірді: мектептің психологиялық қызметінің жұмысы, профильдік аймақтағы тәрбие жұмысы, химия және физика пәндері бойынша практикалық сабақтар, және пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Күн сайын оқушылар өздерінің білімдерін, логикасын және тапқырлығын көрсете алатын, сонымен қатар көптеген қызықты және жаңа нәрселерді білетін іс-шаралар өтті. Оқушылар үшін ең қызықты сабақтар физика және химия сабақтары болды.  «Таңдау менікі», «Біз басқашамыз» атты сыныпсағаттарымен  «10 жылдан кейін мен өзімді қайдан көремін?» атты сыныптан тыс іс-шара  ойыны оқушылардың белсенділігін оятып, көшбасшылық қасиеттерін көрсетуге мүмкіндік берді. Әлеуметтік педагог Вдовина Ирина Сергеевна балалармен «Барлығы отбасынан басталады» тақырыбында әңгіме жүргізді. Мектептің кәсіптік бағдар берушісі Мурзығалиева Д.М. полиция бөлімі мен төтенше жағдайларға экскурсия ұйымдастырды. Мұғалім Альжанова А.А. робототехника сабақтары қызықты және есте қаларлықтай өтті. «Мамандықты дұрыс таңдау – өмірдегі маңызды қадам» және « Болашақта мен» атты кәсіптік бағдар беру бойынша бірқатар іс-шаралар өткізілді. Мектептің психологы Манатов А.А. көшбасшылық қасиеттерді көрсету және ұжымды жақындастыру мақсатында тренингтер өткізілді. Сондай-ақ балалар «Тың топырағын ел көтерген..» атты кітапханалық сабаққа қатысып, кітапхана меңгерушісі балаларға тәрбиелік мәні зор дәріс оқыды. Оқушылар жаттықтырушы В.С.Кристовамен спорттық-сауықтыру орталығындағы спорттық секцияларға үлкен қуанышпен қатысты.

   5. Сабақ қорытындысы:

Пән мұғалімі (Кравчук Николай Иванович, бірінші санатты)

Пәннің атауы: физика, 8 сынып.

Сабақтың мақсаты: физикалық шамалар ұғымдарымен таныстыру: жұмыс және ток күші; түсіну деңгейінде осы шамаларды анықтауға мүмкіндік беретін формулаларды меңгеруге көмектесу.

Міндеттері: қоршаған дүние құбылыстарын түсіндіру және талдау үшін жұмыс және ток күші туралы білімдерін қолдануға үйрету, тұрмыстық техниканың жұмысын түсіндіру үшін жұмыс және ток күші туралы білімдерін қолдану.

Күтілетін нәтиже: Барлық оқушылар білуі керек: жаңа физикалық шамалар Жұмыс пен Қуатты; олардың белгіленуі, өлшем бірліктері. Барлық оқушылар есептерді шығару үшін жаңа шамаларды табу формулаларын қолдана білуі керек.

Кейбір оқушылар физикалық шамалар құбылыстарын түсіндіруі керек

Сабақ басталған кездегі білім кесіндісі 27% құрайды.

Сессия аяқталған кездегі білім кесіндісі 41% құрайды.

Пән мұғалімі (Ахметова Айгуль Ергазыевна, педагог-сарапшы).

Пән атауы: химия, 9 сынып

Сабақтың мазмұны: Аммиактың электрондық және құрылымдық формуласын және аммиак молекуласының моделін құрастыру.

Міндеттері : Аммиактың физикалық қасиеттерін атап және аммиак молекуласының құрылымдық ерекшеліктерін анықтау.

 Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар білуі керек: аммиак формуласы және оның физикалық қасиеттері.

Барлық оқушылар аммиак молекуласының электрондық және құрылымдық формулаларын жаза білуі керек. Кейбір оқушылар аммиак молекуласының құрылымдық ерекшеліктерін және оның геометриясын түсіндіруі керек.

Сессия  аяқталған кездегі білім кесіндісі 34%.

Пән мұғалімі (Герасимчук Ирина Николаевна, педагог-сарапшы).

Пән атауы: алгебра, 8 сынып

Сабақтың мақсаты: проблемалық модельдеуді оқу-әдістемелік оқуға қатысу арқылы сөздік есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.

Міндеті: сөз есептерін жіктеу және есепті модельдеу қабілетін дамыту (математикалық модель құру).

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар А деңгейіндегі сөздік есептерді шығара алуы керек.

Кейбір оқушылар есептің математикалық моделін құрастырып, есептерді ұтымды шеше білуі керек.

Сессия басталғандағы білім кесіндісі – 39 %.

Сессия аяқталғандағы білім кесіндісі– 48 %.

 

Сайттағы сілтеме: http://sc0010.zharkain.aqmoedu.kz/news/open/id-3870185

http://sc0010.zharkain.aqmoedu.kz/news/open/id-3901106.

6. Психологтың жұмысы туралы.

Мектептің психологиялық қызметі әлеуметтік тәжірибенің жетіспеуінен туындаған психологиялық кедергілерді жеңу, эмоционалдық жағдайын бақылау, сондай-ақ олардың өзіне және қабілеттеріне деген сенімін арттыру дағдыларын қалыптастыру мақсатында бірқатар іс-шаралар өткізді.

Тренинг оқуда, қарым-қатынаста және тұлғалық дамуда белгілі бір нәтижелерге жету үшін мақсат қою, өзін-өзі талдау негізінде іс-әрекет жоспарын әзірлеу бойынша өткізілді. Тренинг барысында оқушылар нәтижеге жету үшін өздерінің күшті және әлсіз жақтарын түсіне білді. Сондай-ақ «Pro100» ойыны жақсы тұлға аралық қарым-қатынасқа (ұжымдағы ресми және бейресми ұйымдық байланыстардың ерекшеліктері мен олардың арасындағы қарым-қатынас), ұжымдағы демократиялық деңгейге және психологиялық үйлесімділіктің оңтайлы деңгейіне жету мақсатында ойналды. Жұмыстың нәтижесі бойынша әрбір оқушы  кәсіби өзін-өзі анықтаудың жеке жоспарын құрды, кәсіптік таңдау бойынша ұсынымдар берілді, оны РО-тың әрбір қатысушысы ата-аналарымен үйде талқылай алады. Жасалған кәсіптік бағдар беру жоспарын жүзеге асыру өз тиімділігін көрсетті.

 

Директордың ОІЖ орынбасары: Ставничая Г.В.

Жаңартылған күні: 22.02.2024 08:18
Құрылған күні: 22.02.2024 08:18

Текст