Мазмұны
1. 1 бөлім.Жобаның ақпараттық картасы
2. 2 бөлім. Жобаның мазмұны
1.1. Жоба бастамалары үшін негіздемелер
1.2. "Оқу мектебі" жобасының өзектілігі
1.3. "Оқу мектебі" жобасының мақсаты
1.4. Жобаның міндеттері
1.5. "Оқу мектебі" жобасын іске асыру
1. Бөлім 1. Жобаның ақпараттық картасы
1.1. «Оқу мектебі» жобасының атауы |
«Читающая школа» |
1.2. Процеске қатысатын кафедралар |
Орта білім беру ұйымдары: «мұғалім-оқушы-ата-ана» оқу процесінің барлық субъектілерінің өзара әрекеттесуі |
1.3. Жоба жетекшісі, жоба үйлестірушісі, орындаушылар |
Аудандық білім бөлімі, ауданның жалпы білім беретін мектептері |
1.4. Жобаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері |
2021-2023 жж. |
1.5. Жоба серіктестерінің атауы |
Ауылдық әкімдіктер, ауданның орталықтандырылған кітапханалары |
2-бөлім Жобаның көлемі
2.1. Жоба бастамаларының негізі
|
Мемлекет басшысының Өкімі Қ.Қ.-Ж. Тоқаев 2020 жылғы 21 қазандағы Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің IV отырысында |
2.2. Сәйкестік |
Ақпараттық ортада тиімді және жайлы өмір сүру үшін жақсы қалыптасқан оқу сауаттылығы қажет. Сонымен қатар, жаһандық контексте оқу сауаттылығы қазіргі қоғамдағы өмірге дайындықтың маңызды параметрлерінің бірі ретінде қарастырылады, өйткені оқу жалпы білім беретін мектепте игерілетін маңызды метапәндік дағдылардың бірі болып табылады. Мектеп кітапханаларының материалдық-техникалық жарақтандырылуы өскелең ұрпақтың заман талабына сай келмейтіндігі, кітапхана қорын цифрландыруды қажет ететіндігі кітап оқуға деген қызығушылықтың жоқтығы мәселесін ушығып отыр. Көптеген оқу залдарының дизайны өзін-өзі тәрбиелеуге және шығармашылыққа қолайлы емес. |
2.3. Мақсат
|
Балалар мен жастардың мәдени және оқу құзыреттілігін дамыту
|
2.4. Тапсырмалар
|
-«Оқу мектебі» жобасына қатысу арқылы балалар мен жасөспірімдердің кітап оқу мәдениетін дамыту және сақтау; - отбасылық кітап оқуды насихаттау; - мектеп кітапханаларының материалдық-техникалық базасын дамыту; - көркем әдебиеттің кітапхана қорын толықтыру;
|
2.5. Жобаны жүзеге асыру |
1. мектеп кітапханалары мен кітапхана қорының материалдық-техникалық жабдықталуына талдау жасау 2. «Мектеп-оқушы-ата-ана» «Оқу мектебі» жоба жоспарын әзірлеу. |