"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Жоба "Оқу мектебі"

Мазмұны

1. 1 бөлім.Жобаның ақпараттық картасы

2. 2 бөлім. Жобаның мазмұны

1.1. Жоба бастамалары үшін негіздемелер

1.2. "Оқу мектебі" жобасының өзектілігі

1.3. "Оқу мектебі" жобасының мақсаты

1.4. Жобаның міндеттері

1.5. "Оқу мектебі" жобасын іске асыру

1. 1 бөлім. Жобаның ақпараттық картасы
1.1. "Оқу мектебі" жобасының атауы
1.2. Орта білім беруді ұйымдастыру процесіне тартылған бөлімшелер: "мұғалімдер-оқушылар-ата-аналар"білім беру процесінің барлық субъектілерінің өзара іс-қимылы
1.3. Жоба жетекшісі, жоба үйлестірушісі, орындаушылар ауданның білім бөлімі, ауданның жалпы білім беретін мектептері 1.4. Жобаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері 2021-2023жж. 1.5. Жоба серіктестерінің атауы ауыл әкімдіктері, ауданның Орталықтандырылған кітапханалары.

1. Бөлім 1. Жобаның ақпараттық картасы

 

1.1. «Оқу мектебі» жобасының атауы

«Читающая школа»

1.2. Процеске қатысатын кафедралар

Орта білім беру ұйымдары: «мұғалім-оқушы-ата-ана» оқу процесінің барлық субъектілерінің өзара әрекеттесуі

1.3. Жоба жетекшісі, жоба үйлестірушісі, орындаушылар

Аудандық білім бөлімі, ауданның жалпы білім беретін мектептері

1.4. Жобаны іске асыру мерзімдері мен кезеңдері

2021-2023 жж.

1.5. Жоба серіктестерінің атауы

Ауылдық әкімдіктер, ауданның орталықтандырылған кітапханалары

 

2-бөлім Жобаның көлемі

2.1. Жоба бастамаларының негізі

 

Мемлекет басшысының Өкімі Қ.Қ.-Ж. Тоқаев 2020 жылғы 21 қазандағы Ұлттық қоғамдық сенім кеңесінің IV отырысында

2.2. Сәйкестік

Ақпараттық ортада тиімді және жайлы өмір сүру үшін жақсы қалыптасқан оқу сауаттылығы қажет. Сонымен қатар, жаһандық контексте оқу сауаттылығы қазіргі қоғамдағы өмірге дайындықтың маңызды параметрлерінің бірі ретінде қарастырылады, өйткені оқу жалпы білім беретін мектепте игерілетін маңызды метапәндік дағдылардың бірі болып табылады. Мектеп кітапханаларының материалдық-техникалық жарақтандырылуы өскелең ұрпақтың заман талабына сай келмейтіндігі, кітапхана қорын цифрландыруды қажет ететіндігі кітап оқуға деген қызығушылықтың жоқтығы мәселесін ушығып отыр.

Көптеген оқу залдарының дизайны өзін-өзі тәрбиелеуге және шығармашылыққа қолайлы емес.

2.3. Мақсат

 

Балалар мен жастардың мәдени және оқу құзыреттілігін дамыту

 

2.4. Тапсырмалар

 

-«Оқу мектебі» жобасына қатысу арқылы балалар мен жасөспірімдердің кітап оқу мәдениетін дамыту және сақтау;

- отбасылық кітап оқуды насихаттау;

- мектеп кітапханаларының материалдық-техникалық базасын дамыту;

- көркем әдебиеттің кітапхана қорын толықтыру;

 

2.5. Жобаны жүзеге асыру

1. мектеп кітапханалары мен кітапхана қорының материалдық-техникалық жабдықталуына талдау жасау

2. «Мектеп-оқушы-ата-ана» «Оқу мектебі» жоба жоспарын әзірлеу.

Жаңартылған күні: 19.12.2022 21:30
Құрылған күні: 19.12.2022 21:30

Текст