Мақсаттары:
Тапсырмалар:
Жұмыс жоспарының мазмұны:
Мектептегі кәсіптік бағдар – бұл студенттерге мамандықтардың әлеуметтік-экономикалық және психофизикалық сипаттамалары туралы қажетті білім көлемін алуға бағытталған тәрбие жұмысының жүйесі. Қоғамның әл-ауқаты үшін әрбір мектеп түлегі өз мүдделерін, бейімділіктерін барынша толық қолдануды табуы, қоғамдық өндіріс жүйесіндегі өз орнын іздеуге босқа уақытын, күші мен ақшасын ысырап етпеуі қажет. ол ең көп пайда әкеліп, еңбегінен терең қанағат ала алатын.
Мектепте кәсіптік бағдар беру жұмысын мектеп әкімшілігі , кәсіптік бағдар мұғалімі , сынып жетекшілері, пән мұғалімдері жүргізеді.
Жұмыс жоспары оқушылардың жас ерекшеліктерін, бастауыш, орта, жалпы білім беретін мектептердегі жұмыстың мазмұны, формалары мен әдістеріндегі сабақтастықты ескере отырып, кезең-кезеңімен жүзеге асырылады.
Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының негізгі бағыттары :
Жұмыс формалары:
Кәсіптік бағдар беру мақсатында мектеп оқушыларымен өзара әрекеттесу формалары:
Мектеп оқушыларын кәсіптік бағдарлауға бағытталған іс-шаралар:
2022-2023 оқу жылына кәсіптік бағдар беру жұмысының жоспары
№ p/p |
оқиға атауы |
Мерзімдері |
Мүшелер |
Жауапты |
Ұйымдастырушылық іс-шаралар |
||||
бір |
Құқықтық құжаттарды зерттеу. Мектепте оқу жылына кәсіптік бағдар беру жоспарын құру . |
тамыз |
Сынып мұғалімдері |
ТЖ директордың орынбасары, мұғалім – кәсіптік бағдар беруші |
2 |
Қаланың оқу орындары туралы деректер банкін құру . |
қыркүйек |
|
Мансап мұғалімі |
3 |
кәсіптік бағдар жұмысын ұйымдастыру бойынша әдістемелік ұсыныстарды зерделеу . |
Белгіленген мерзім ішінде |
Сынып мұғалімдері |
ТЖ директордың орынбасары , Мансап мұғалімі |
4 |
Ұсыныстарға сәйкес кәсіптік бағдар стендін жаңарту |
1 тоқсан |
|
Мансап мұғалімі |
бес |
бағдар берудің рефлексиясы мектеп сайтында, әлеуметтік желілерде жұмыс істеу . |
Үнемі |
|
ТЖ директордың орынбасары , оқытушы – кәсіби бағдарлаушы |
6 |
Ауданның кәсіпорындарына кәсіптік бағдар беру турларын ұйымдастыру |
Бір жыл ішінде |
студенттер |
Мансап мұғалімі |
7 |
Сұраныс жоғары мамандықтарды анықтау мақсатында 9-11 сынып оқушылары арасында сауалнама жүргізуге қатысу . |
Қазан, ақпан |
9-11 сынып оқушылары |
Педагог-психолог, Оқытушы - профессор |
сегіз |
9-сыныптың сабаққа қатысуын алдын ала талдау |
Қазан, сәуір |
9-11 сынып оқушылары |
Салқын қолдар , Мұғалім- кәсіби бағдарлаушы |
тоғыз |
бағдар беру сабақтарын өткізу |
желтоқсан |
1-11 сынып оқушылары |
Салқын қолдар - 1-11 сыныптар |
10 |
Оқу залдарында студенттерге кәсіптік бағдар беру бойынша тақырыптық көрмелер ұйымдастыру . |
1-ші тайм 2 семестр |
|
Мектеп кітапханашысы |
он бір |
Кәсіптік бағдар беру жұмыстарында қолдану Интернет ресурстары. Онлайн тестілеу |
Бір жыл ішінде |
|
ТЖ директордың орынбасары , психолог, сынып жетекшілері , мансап мұғалімі |
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
||||
12 |
Сынып жетекшілеріне арналған практикум «Мектептегі кәсіптік бағдар беру жұмысының ерекшеліктері. Мақсаты – психодиагностика негізінде тәжірибе алмасу, студенттердің кәсіби бейімділігімен таныстыру. |
ақпан |
мұғалімдер |
Мектеп психологтары, кәсіби мұғалім |
13 |
Тәжірибе алмасу мақсатында кәсіптік бағдар беру бойынша ашық шараларға қатысу |
Кестеде |
мұғалімдер |
Мансап мұғалімі |
он төрт |
Пән мұғалімдерімен коучинг «Сабақтағы кәсіптік бағдар беру» |
Кестеде |
мұғалімдер |
Мансап мұғалімі |
Ата-аналармен жұмыс |
||||
он бес |
9.11 сынып оқушыларының ата-аналар жиналысын өткізу : «Мамандық таңдау – болашақ таңдау» кәсіптік бағдар беру бойынша «ЖОО өкілдерімен кездесу». Онлайн кездесулер |
Қыркүйек қазан
Наурыз - сәуір |
Ата-аналар |
Мансап мұғалімі |
16 |
Кәсіби өзін-өзі анықтау, колледждер туралы ақпарат және кәсіптік бағдар беру мәселесі бойынша ата-аналармен жеке консультациялар өткізу. |
Сұраныс бойынша |
Ата-аналар |
Мектеп психологы, әлеуметтік педагог, Мансап педагогы |
17 |
«Жұмыспен қамту, мүмкіндігі шектеулі студенттер және мүгедектер» тақырыбында ата-аналармен жеке әңгімелесу, кеңестер; ОДН есебінде тұрған ЖСҚ студенттерінің ата-аналарымен одан әрі жұмысқа орналасу мәселесі бойынша сұхбат жүргізу. |
Сұраныс бойынша |
Ата-аналар (мүгедек балалар мен мүгедектер) |
мектеп психологы,
Мансап мұғалімі |
он сегіз |
Ата-аналарды сыныпқа қатыстыру |
Бір жыл ішінде |
Ата-аналар |
ТЖ директор орынбасары , оқытушы -кәсіби бағдарлаушы |
он тоғыз |
Ата-аналар мен 9-11 сынып оқушылары үшін кәсіптік бағдар күні |
Сәуір мамыр |
Ата-аналар, оқушылар |
Мектеп әкімшілігі _ |
жиырма |
Ақмола облысы , колледждер туралы ата-аналарға ақпарат құрастыру |
наурыз |
Ата-аналар |
|
21 |
Ата-аналар жиналысын өткізу (9, 11 сыныптар), ата-аналардың, сынып оқушыларының кәсіби диагностикасының нәтижелерімен таныстыру 9.11. |
Наурыз, сәуір |
Ата-аналар |
ТЖ директор орынбасары Мектеп психологы, мансап мұғалімі |
Оқушылармен жұмыс |
||||
22 |
бағдарланудың даму ерекшеліктерін анықтау, жеке кәсіптік жоспарларымен танысу мақсатында 8-11 сынып оқушылары арасында диагностикалық әдістерді жүргізу . |
қазан, қаңтар |
8-11 сынып оқушылары |
Мектеп психологы |
23 |
Қала, аудан кәсіпорындарына кәсіптік бағдар беру турларын өткізу |
Бір жыл ішінде |
1-11 сынып оқушылары |
Мансап мұғалімі |
24 |
Ашық есік күндерінде 9 және 11 кәсіптік білім беру мекемелеріне барған студенттер колледждер мен университеттерде. (онлайн кездесулер) |
Орта кәсіптік оқу орындарының жоспары бойынша
|
9,11 сынып оқушылары
|
Мектеп әкімшілігі, 9,11 сынып жетекшілері, Мансап мұғалімі |
25 |
1-11 сынып оқушылары арасында «Кәсіптік компас» атты кәсіптік бағдар беру айлығын өткізу |
Наурыз, сәуір |
1-11 сынып оқушылары |
Мансап мұғалімі |
26 |
8-11 сынып оқушыларына арналған тренингтер |
Кестеде |
8-11 сынып оқушылары |
Мектеп психологы |
27 |
«Мамандықты дұрыс таңдау – мансап құрудың алғашқы қадамы » атты сынып сағаттары, диспуттар, әңгімелер өткізу. |
Кестеде |
1-11 сынып оқушылары |
Сынып жетекшілері 1-11 сыныптар , Мұғалім -кәсіби бағдарлаушы |
28 |
10-11 сынып оқушыларымен коучинг |
қараша |
10-11 сынып оқушылары |
,Мұғалім – кәсіптік бағдар беруші |
29 |
«Менің кәсіби қызметті таңдауым және кәсіби жоспарды жүзеге асыру» «Шеберлік қадамдары» «Менің өмірлік жоспарларым, болашағым және мүмкіндіктерім» жобаларын қорғау |
Сәуір |
10-11 сынып оқушылары |
Мансап мұғалімі |
отыз |
1-4, 5-8 сынып оқушылары арасында «Мамандық қорғау» сайысы |
ақпан |
1-8 сынып оқушылары |
ТЖ директор орынбасары Сынып жетекшілері, Мұғалім – кәсіби бағдарлаушы |
Қаланың кәсіптік оқу орындарымен ынтымақтастық |
||||
31 |
Жоғары оқу орындарының, орта арнаулы оқу орындарының оқытушыларымен кездесулер ұйымдастыру |
Үнемі |
оқу орындарының өкілдері |
ТЖ директор орынбасары , Мұғалім – Мансап нұсқаушысы |