ель коучинг: заманауи білім беру тәсілдері мен технологиялары мұғалімдердің көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қалай ықпал ететінін көрсету, сондай-ақ мұғалімдерге өздерінің көшбасшылық рөлдерін түсінуге және өзіне деген сенімділікті арттыруға көмектесу.
Коучингтің міндеттері:
1. Қатысушыларды оқытудың жаңа тәсілдерімен таныстыру.
2. Мұғалімнің жаңа тәсілдері мен көшбасшылық қасиеттері арасындағы байланысты көрсету.
3. Мұғалімдердің көшбасшылық рөлі және олардың білім беру процесіне әсері туралы хабардар болуын ынталандыру.
4. Көшбасшылық дағдыларды дамытуға баса назар аудара отырып, оқытуда жаңа тәсілдерді практикалық қолдану үшін жағдай жасау.
Мақсатты аудитория: мектеп мұғалімдері, әдіскерлер, білім беру үйлестірушілері.
---
Өткізу уақыты: 90 минут
Өтетін орны: проектормен және тақтамен жабдықталған Аудитория
---
Коучинг құрылымы
1. Кіріспе (10 минут)
Қатысушыларды қарсы алу.
Коучинг мақсатымен және талқыланатын негізгі мәселелермен танысу.
Танысу жаттығуы (мысалы," Сіздегі көшбасшы"): қатысушылар жұмыста көшбасшылық қабілеттерін көрсеткен кезде қысқа мысалдармен бөліседі.
2. Презентация: оқытудың жаңа тәсілдері (20 минут)
Тақырыбы: оқытудың заманауи тәсілдеріне шолу (соның ішінде жобалық оқыту, аралас оқыту, интерактивті технологиялар және бірлескен әдістер).
Талқылауға арналған үлгі тақырыптар:
Жобалық оқыту: ол ғылыми-зерттеу жұмыстарына қалай ынталандырады және қарым-қатынас дағдыларын жақсартады.
Бірлескен оқыту: топта жұмыс істей білу және басқалардың әрекеттерін үйлестіру.
Оқытудағы технологиялар: мұғалімге цифрлық білім берудің көшбасшысы ретінде әрекет етуге мүмкіндік беретін интерактивті тақталар, қосымшалар мен платформалар.
Көшбасшылықты оқытудың бір түрі ретінде оқушыларда сыни ойлау мен рефлексияны дамыту.
Талқылауға арналған сұрақтар:
Қатысушылар осы тәсілдердің қайсысын қолданады?
Бұл тәсілдер оқушыларға және мұғалімнің рөліне қалай әсер етеді?
3. Топтық жұмыс: жаңа тәсілдер арқылы көшбасшылық (25 минут)
Қатысушылар топтарға бөлініп тапсырма алады:
Мұғалім нұсқаушы ретінде ғана емес, сонымен қатар оқушыларға өздерінің көшбасшылық қасиеттерін дамытуға көмектесетін көшбасшы ретінде әрекет ететін жаңа тәсілдердің бірін қолдана отырып, сабақ сценарийін әзірлеу.
Тапсырмалардың мысалдары:
Жобалық жұмысты қамтитын тақырып бойынша сабақ жасаңыз, онда оқушылар командаларға бөлінеді, ал мұғалім олардың өзара әрекеттесуін үйлестіреді, өздерінде де, оқушыларда да көшбасшылықты дамытады.
Мұғалім сыни ойлауды ынталандыратын цифрлық технологияларды қолдана отырып, интерактивті тапсырманы ойлап табыңыз.
Нәтижелерді ұсыну: әр топ өз идеяларын ұсынады.
4. Пікірталас: жаңа білім беру тәсілдері жағдайында мұғалімнің көшбасшылығы (20 минут)
Мәселелерді талқылау:
Қазіргі білім беру тәсілдері жағдайында мұғалімнің функциялары қалай өзгереді?
Оқытудың жаңа әдістері мұғалімнің көшбасшылық қасиеттерін дамытуға қалай көмектеседі?
Қазіргі білім беру процесінде табысты көшбасшылық үшін мұғалімге қандай дағдылар мен құзыреттер қажет?
5. Практикалық тапсырма: өзін-өзі көрсету (10 минут)
Әрбір қатысушы өзін-өзі көрсету үшін сұрақтар парағын алады:
Мен өз сыныбымда қандай көшбасшымын?
Жаңа білім беру тәсілдері маған көшбасшылық танытуға қалай көмектеседі?
Мен өзімде қандай көшбасшылық қасиеттерді дамытқым келеді?
Қатысушылар өз ойларын жазып алады, содан кейін оларды жұппен бөліседі.