«Келісілді» Ақмола облысы Жарқайың ауданы «Білім бөлімі»ММ әдістемелік кабинет жетекшісі
___________ Жумагулова З.А қолы А.Т.Ә. «____» _______________ 2020 ж.
|
«Бекітемін» Ақмола облысы Жарқайың ауданы «Н.Крупская атындағы орта мектеп»ҚММ директоры: ___________ Малгаждарова К. қолы А.Т.Ә «____» _______________ 2020 ж.
|
Ақмола облысы
Жарқайың ауданы Державин қаласының
«Н.Крупская атындағы орта мектебі»ҚММ
2021-2025 жылға арналған
даму бағдарламасы.
Мазмұны:
I. Мектеп төлқұжаты…………………………………………………………………….2
II.Түсіндірме жазба…………………………………………………………...4
III.Білім беру ұйымының қазіргі жағдайының талдауы……………………7
IV. Негізгі міндеттерді іске асырудың мақсатты индикаторлары ...…………9
V.Білім беру моделі.........................................................................................14
Пайдалануға берілгені |
1961жыл |
|
Жобаның қуаты: |
590 оқушыға арналған орын |
|
Оқыту тілі: |
орысша |
|
Оқу профилі: |
Жалпы білім беретін мектеп |
|
Ауысым саны: |
2 |
|
Материалдық жағынан - техникалық база:
|
Ғимарат саны –1, кеңейтумен қабаттар саны - 2; жалпы көлемі – 3035 кв.м.; жылыту жүйесі - автономды сумен жабдықтау - орталықтандырылған Мектепте 25 пәндік кабинет бар Спорт залы, акт залы, асхана, медициналық кабинет, зертхана бар |
|
Оқу – тәрбие жүйесі: |
2020-2021 оқу жылының басында 620 (28 +1 сынып жиынтығы), оқушы оқып жатыр, оның ішінде: мектепке дейінгі сыныптарда - 25 1-4 сыныптар аралығында (12 сынып жиынтығы) - 261 оқушы, 5-тен 11-ге дейін (16 сынып жиынтығы) - 334 оқушы бар. 5-11 сыныптан бастап 344 оқушы қашықтықтан оқиды Қатты мұқтаж оқушыларға 30 ноутбук берілді. Санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып, 1-ден 5-ке дейінгі 296 оқушыға 23 кезекші топ ұйымдастырылды (пирометрлер - 2 дана, зарарсыздандырғыштар - 12 дана, бактерицидтік шамдар - 8 дана, дезинфекциялық ерітінділер, дезинфекциялық төсеніштер). Барлығы 100 компьютер, 6 адамға арналған -1 компьютер бар. |
|
|
|
|
Персонал құрамы: |
|
|
Жалпыға бірдей білім беру қорынан қолдау алатын оқушылар саны |
51 |
|
Проблемалық мәселелер (күрделі шығындар)
|
Сыныптарды жаңарту, оқу жиһаздарын қайта жабдықтау. 2020 жылы «Жұмыспен қамтудың жол картасы - 2020» бағдарламасы шеңберінде республикалық бюджеттен 288 млн.теңгеге мектеп ғимаратына күрделі жөндеу жүргізілді. Сомасына көпфункционалды корт орнатылды 22, миллион 400 мың теңге |
Телефон |
87164891056 |
Web-сайт, эл.почта |
sc0010.zharkain.aqmoedu.kz , schkrupskaya@mail.ru |
Мекен жайы |
Ақмола облысы, Жарқайың ауданы , Державин қаласы, Комсомольская 36 көшесі. |
Бағдарламаның толық атауы |
Ақмола облысы Жарқайың ауданы Державин қаласының «Н.Крупская атындағы орта мектебі»ҚММ 2021-2025 жылға арналған даму бағдарламасы |
Бағдарламаны құру негіздері |
-Қазақстан Республикасының Конституциясы; - «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі No 319-III Заңы. -БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы; - «Бала құқықтары туралы» ҚР Заңы - «Отбасы және неке туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі -Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты - «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі N 151 Заңы. - білім беру ұйымдарының түрлері бойынша (бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білім беру) қызмет түрлерінің типтік ережелері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі No 375 бұйрығы; -Барлық білім беру ұйымдарындағы оқыту процесінің білім беру компонентін күшейтудің типтік кешенді жоспары (ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 қаулысы); - «Н.Крупская атындағы орта мектеп» ҚММ Жарғысы |
Бағдарлама жасаушылар: |
Мектеп әкімшілігі
|
Бағдарламаның қатысушылары мен орындаушылары: |
Оқу орнының тәрбиешілері, мектеп оқушылары, ата-аналар қауымы. |
Бағдарлама басшысы: |
«Н.Крупская атындағы орта мектеп директоры»ҚММ директоры Малгаждарова Карлыгаш Баяндиновна |
Бағдарламаның негізгі мақсаты: |
«Мәңгілік Ел» идеялары бойынша қазақстандық патриотизм рухында тәрбиеленген, белсенді, дамыған, бәсекеге қабілетті, рухани адамгершілік және физикалық сау тұлғаны қалыптастыру үшін жағдай жасау. |
Бағдарламаның міндеттері: |
|
Күтілетін нәтижелер: |
Қалыптасуы және жасалуы:
Іске асыруы
Бастама және қолдау
Жақсарту
|
Бағдарламаны бақылау және іске асыру нәтижелері: |
Көпшілікке есеп беру - жыл сайын Педагогикалық кеңесте талдау - жыл сайын Ақпаратты мектеп сайтында орналастыру - жарты жыл
|
Оқу қадамдары |
2017-2018 оқу жылы |
2018-2019 оқу жылы |
2019-2020 оқу жылы |
2020-2021 оқу жылы |
||||||||||
саны |
Орташа толықтру |
саны |
Орташа толы қтыру |
саны |
Орташа толы қтыру |
саны |
Орташа толықтыру |
|
||||||
Оқу шылар |
Сыны птар |
Оқу шылар |
Сынып тар |
|
Оқуш ылар |
Сынып тар |
|
Оқу шылар |
Сыны птар |
|
|
|||
Мект епалды даярлық |
27 |
2 |
13 |
26 |
1 |
26 |
24 |
1 |
24 |
25 |
1 |
25 |
|
|
Баста Уыш мектеп |
260 |
12 |
21 |
252 |
12 |
21 |
250 |
12 |
21 |
261 |
12 |
21 |
|
|
Негізгі мектеп |
228 |
11 |
20 |
245 |
12 |
20 |
268 |
13 |
20 |
289 |
14 |
20 |
|
|
Орта мектеп |
77 |
4 |
19 |
65 |
3 |
21 |
39 |
2 |
19 |
45 |
2 |
22 |
|
|
Барлық мектепте |
565
|
27
|
21 |
562
|
27
|
20 |
557
|
27
|
20 |
595
|
28
|
21 |
|
|
Барлық мектеп алды даярлықпен бірге |
592 |
29 |
|
588 |
28 |
|
581 |
28 |
|
620 |
29 |
|
|
|
Оқушылар контингентінің әлеуметтік төлқұжаты:
Мектептің жұмыс уақыты –
Қосымша жабдық |
Жаңа модификациялық кабинеттер: мультимедия, физика, химия, биология, робототехника Компьютерлер: 100 (ПК-36, моноблоктар-12, ноутбуктер-52) Интерактивті тақта: -2 дана Интерактивті панель: 7 дана. |
Білім деңгейлері бойынша білім сапасының көрсеткіштері
Оқу қадамдары |
2017-2018 оқу жылы |
2018-2019 оқу жылы |
2019-2020 оқу жылы |
||||||
Оқушылар саны |
% |
Оқушылар саны |
% |
Оқушылар саны |
% |
||||
1-4 сыныптар |
260 |
12 |
65% |
252 |
12 |
68% |
251 |
12 |
80% |
5-9 сыныптар |
228 |
11 |
39% |
245 |
12 |
37% |
267 |
13 |
46% |
10-11 сыныптар |
77 |
4 |
30% |
65 |
3 |
42% |
39 |
2 |
40% |
Барлығы: |
565 |
27 |
44,6% |
563 |
27 |
49% |
557 |
27 |
56% |
Оқушылардың қалалық (аудандық, облыстық, республикалық) пәндік олимпиадаларға қатысуын талдау
Оқу жылы |
сынып |
Орыс тілімен әдебиеті |
Қазақ тілі |
Ағылшын тілі |
Биология |
Химия |
География |
Физика |
Математика |
Тарих |
|||||||||
Бала саны |
жүлде |
Бала саны |
жүлде |
Бала саны |
жүлде |
Бала саны |
жүлде |
Бала саны |
жүлд |
Бала саны |
жүлде |
Бала саны |
ежүлде |
Бала саны
|
жүлдее |
Бала саны |
жүлде |
||
2016-2017 |
5-11 |
5 |
2 |
4 |
2 |
4 |
2 |
8 |
3 |
4 |
2 |
6 |
3 |
2 |
1 |
3 |
1 |
3 |
2 |
2017-2018 |
5-11 |
6 |
6 |
4 |
2 |
5 |
3 |
10 |
8 |
5 |
3 |
9 |
3 |
0 |
0 |
2 |
1 |
4 |
3 |
2018-2019 |
5-11 |
6 |
4 |
2 |
0 |
5 |
1 |
10 |
4 |
4 |
2 |
10 |
3 |
3 |
1 |
5 |
2 |
3 |
2 |
2019-2020 |
5-11 |
5 |
2 |
2 |
1 |
4 |
2 |
8 |
3 |
4 |
2 |
8 |
2 |
3 |
1 |
6 |
3 |
5 |
3 |
Жалпы сәйкестігі |
22 |
14 |
12 |
5 |
18 |
8 |
36 |
18 |
17 |
9 |
33 |
11 |
8 |
3 |
16 |
7 |
15 |
10 |
IV. Негізгі міндеттерді іске асырудың мақсатты индикаторлары: 1. Материалдық-техникалық қолдау (% -бен)
№ |
Көрсеткіштер |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
|
Әр пән кабинетін компьютерлік жабдықтармен қамтамасыз ету |
50% |
70% |
80% |
90% |
100% |
|
Мектеп асханасын жабдықтау |
40% |
60% |
70% |
90% |
100% |
|
Шеберхана жабдықтары (шеберхана, қызмет көрсету бөлмесі) |
Тігін машиналарын сатып алу |
Шеберхана машиналарын сатып алу |
Интерактивті жабдықтармен жабдықтау |
Ас үй жабдықтарын сатып алу |
Еңбек шеберханасына жабдықтар сатып алу |
|
Интерактивті жабдықтармен қамтамасыз ету |
30% |
50% |
70% |
90% |
100% |
|
Мектеп кітапханасының жабдықталуы |
50% |
60% |
80% |
100% |
100% |
|
Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін мектеп бөлмелерінде кедергісіз қол жетімділік (оқушылар, ата-аналар) |
Бірінші қабатта рельефті (тактильді) жолақтардың болуы - зал |
Баспалдақтың рельефтік бедерлі (тактильді) жолақтарының болуы |
Кітапханадағы мүгедектер арбасына арналған жабдық |
Асханадағы мүгедектер арбасына арналған жабдық |
Бірінші қабатта медициналық орталық кеңсесінің орналасқан жері |
2. Мұғалімдердің біліктілік деңгейін арттыру, ҚБ тиімділігін арттыру. Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі:
№ р/н |
Көрсеткіштері |
2021 ж |
2022 ж |
2023 ж |
2024 ж |
2025 ж
|
1. |
Педагогикалық шеберлік |
60% |
65% |
70% |
75% |
80% |
2. |
Біліктілікті арттыру |
Кесте бойынша |
Кесте бойынша |
Кесте бойынша |
Кесте бойынша |
Кесте бойынша |
3. |
Озық педагогикалық тәжірибені қорыту және тарату |
60% |
65% |
70% |
75% |
80% |
4. |
Тәлімгерлік |
Тағайындау бойынша |
Тағайындау бойынша |
Тағайындау бойынша |
Тағайындау бойынша |
Тағайындау бойынша |
5. |
Әр түрлі деңгейдегі кәсіби жарыстарға қатысу |
60% |
65% |
70% |
75% |
80% |
6. |
Ғылыми зерттеулерге белсенді қатысу |
25% |
30% |
35% |
45% |
50% |
7. |
Ұйымдастырушылық, бастамашылық, тиімділік, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі. |
Диагностикалық карта |
Диагностикалық карта |
Диагностикалық карта |
Диагностикалық карта |
Диагностикалық карта |
8. |
ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқытуға оқытылған оқытушылардың саны. |
2 |
1 |
1 |
1 |
1 |
№ р/с |
көрсеткіштері |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
1. |
Олимпиадалық қозғалысқа мектепті тіркеу |
20 |
24 |
31 |
36 |
41 |
2. |
Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының қатысушылары мен жеңімпаздарының үлесі |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
3. |
Шығармашылық, спорттық және басқа да тақырыптық байқаулар, байқаулар, түрлі деңгейдегі фестивальдер жеңімпаздарының саны |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
5. |
Дарынды балаларға арналған үйірмелерге, факультативтерге, студияларға, секцияларға қатысушылардың үлесі |
70% |
80% |
90% |
100% |
100% |
6. |
Мектептегі дарынды балаларды анықтауға, дамытуға және қолдауға көмектесетін іс-шаралар саны |
ежемесячно |
ежемесячно |
ежемесячно |
ежемесячно |
ежемесячно |
7. |
Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету |
100% обучающихся с ООП |
100% обучающихся с ООП |
100% обучающихся с ООП |
100% обучающихся с ООП |
100% обучающихся с ООП |
8. |
Аудандағы мектептер мен балабақшаларға инклюзивті тәжірибе бойынша оқыту семинарларын өткізу |
1 раз в год |
1 раз в год |
1 раз в год |
1 раз в год |
1 раз в год |
9. |
Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларымен мен олардың ата-аналары үшін қосымша білім беру ұйымдарымен мәдени іс-шаралар өткізу |
2 раза в год |
2 раза в год |
2 раза в год |
2 раза в год |
2 раза в год |
10 |
Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларына қосымша білім беруді қамту |
40% |
50% |
60% |
70% |
80% |
№ |
Көрсеткіштер |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
|
Оқу үлгерімі «жақсы» және «өте жақсы» оқушылардың үлесі (оқыту сапасы) |
56% |
60% |
63% |
67% |
70% |
|
Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының қатысушылары мен жеңімпаздарының үлесі |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
|
ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқитын оқушылардың үлесі |
20% |
30% |
40% |
50% |
60% |
|
Инновациялық жобаларға қатысу |
30% |
40% |
50% |
60% |
70% |
|
|
|
|
|
Көрсеткіш |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
Оқушыларға бастамашылдық пен шығармашылық тәуелсіздік таңдауға мүмкіндік беретін іс-шаралар ауқымының көбеюі. |
Диагно-стика |
Шығармашылық үйірмелер |
Техникалық бағыттағы үйірмелер |
Жобалық жұмыстар |
Іске асыруды талдау |
Оқушылардың әртүрлі деңгейдегі жарыстарға қатысуын арттыру |
50% |
55% |
60% |
65% |
70% |
Оқушылардың білім деңгейінің өзгеруіндегі оң динамика (сауалнамалар бойынша бақылау) |
Сауалнама |
Сауалнама |
Сауалнама |
Сауалнама |
Сауалнама |
6.Отбасы мен қоғамдағы өмірге дайындықты қалыптастыру үшін жағдайлар жасау.
көрсеткіштер |
2021 жыл |
2022 жыл |
2023 жыл |
2024 жыл |
2025 жыл |
Оқушылардың әлеуметтік-психологиялық бейімделу динамикасы |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
Оқушылардың мектептегі өзін-өзі басқаруға қатысуы |
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
Балалардың әлеуметтік қозғалысын қамту (Жас Ұлан, Жас Қыран)
|
60% |
70% |
80% |
90% |
100% |
7.Мемлекеттік стандартқа сәйкес келетін негізгі және қосымша білім беру.
№ |
Көрсеткіштер |
2021 |
2022 |
2023 |
2024 |
2025 |
1. |
Білім беру қызметін кеңейту |
Мамандан дырылған пәндер бойынша қосымша курстар |
Мамандан дырылған пәндер бойынша қосымша курстар |
Мамандан дырылған пәндер бойынша қосымша курстар |
Мамандан дырылған пәндер бойынша қосымша курстар |
Мамандандырылған пәндер бойынша қосымша курстар |
2. |
Білім беру қызметтерінің сапасына қанағаттану деңгейін арттыру |
|
диагностика |
диагностика |
диагностика |
диагностика |
8.Үздіксіз білім алуға және қазіргі экономикалық жағдайларда жұмыс істеуге дайындықты қамтамасыз ету:
Міндеттері:
- ресурстық орталық оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау;
- бейіндік дайындық пен бейіндік оқыту мәселелерін шешуге оқу процесінің практикалық бағытын күшейту;
- мектептің ғылыми-техникалық (ресурстық) базасын дамыту
№ р/н |
Көрсеткіштері |
Өлшем бірлігі |
2021 ж |
2022 ж |
2023 ж |
2024 ж |
2025 ж |
|
|
Мектептегі ресурстық орталықта білім сапасы мен қол жетімділігін арттыру. |
% |
60 |
75 |
85 |
90 |
95 |
|
|
Ресурстық орталық оқушылардың кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау. |
|||||||
1 |
Магниттік мектептердегі оқушыларды ТО-да профильге дейінгі оқыту бағдарламасымен қамту. |
% |
Магниттік мектеп тердің 8-9 сынып оқушылары |
Магниттік мектеп тердің 8-9 сынып оқушылары |
Магниттік мектеп тердің 8-9 сынып оқушылары |
Магниттік мектеп тердің 8-9 сынып оқушылары |
Магниттік мектеп тердің 8-9 сынып оқушылары |
|
2 |
Профильге дейінгі және бейіндік оқытудың аяқталған бағдарламаларының саны. |
Ед. |
- |
1 |
- |
1 |
1 |
|
3 |
Оқушылардың әлеуметтену деңгейі. |
% |
80 |
90 |
95 |
100 |
100 |
|
4 |
ТО оқушыларының рухани-адамгершілік тәрбиесі мен тұлғалық дамуына және олардың табысты әлеуметтенуіне бағытталған мектеп бағдарламаларының саны.
|
Ед. |
1 |
1 |
1 |
2 |
2 |
|
|
Бейіндік дайындық пен бейіндік оқыту мәселелерін шешу үшін оқу процесінің практикалық бағытын күшейту.
|
|||||||
6 |
Білім сапасы. |
% |
56 |
59% |
62% |
65% |
67% |
|
7 |
Ресурстық орталыққа негізделген мамандандырылған қашықтықтан курстар саны. |
Ед. |
1 |
1 |
|
|
|
|
8 |
Ата-аналардың мектептің ресурстық орталығының сапасына қанағаттануы. |
% |
сауалнама |
сауалнама |
сауалнама |
сауалнама |
сауалнама |
|
№ р/с |
Көрсеткіш |
2021 ж |
2022 ж |
2023 ж |
2024 ж |
2025 ж |
1. |
Оқушыларды ыстық тамақпен қамту |
Бастауыш мектеп |
Бастауыш мектеп |
Бастауыш мектеп |
Бастауыш мектеп |
Бастауыш мектеп |
2. |
Инклюзивті білім беруде оқитын ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың үлесі |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
3. |
Инклюзивті дене шынықтыру дайындығы (денсаулық топтары) |
100% |
100% |
100% |
100% |
100% |
V. Білім беру моделі
Осы бағдарламаны іске асырудың нәтижесі келесі білім беру моделі болуы керек:
Мектеп моделі
|
|
Мұғалімнің моделі
|
|
Түлектер моделі
|
|