"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Н.Крупская атындағы орта мектеп» КММ 2021-2025 жылға арналған дамыту бағдарламасы

«Келісілді»

 Ақмола облысы

Жарқайың ауданы

«Білім бөлімі»ММ  әдістемелік

кабинет жетекшісі  

 

___________    Жумагулова З.А

    қолы                        А.Т.Ә.

«____» _______________ 2020 ж.

 

  «Бекітемін»

 Ақмола облысы

Жарқайың ауданы

«Н.Крупская атындағы

орта мектеп»ҚММ

директоры:

 ___________   Малгаждарова К. 

       қолы                       А.Т.Ә

«____» _______________ 2020 ж.

 

 

                           

 

 

 

 

 

 Ақмола облысы

Жарқайың ауданы Державин қаласының

«Н.Крупская атындағы орта мектебі»ҚММ

 2021-2025 жылға арналған

даму бағдарламасы.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мазмұны:

 

I. Мектеп төлқұжаты…………………………………………………………………….2

II.Түсіндірме жазба…………………………………………………………...4

III.Білім беру ұйымының қазіргі жағдайының талдауы……………………7

IV. Негізгі міндеттерді іске асырудың мақсатты индикаторлары ...…………9

V.Білім беру моделі.........................................................................................14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

  1. Мектеп төлқұжаты

Пайдалануға берілгені

1961жыл

Жобаның қуаты:

590 оқушыға арналған орын

Оқыту тілі:

орысша

Оқу профилі:

Жалпы білім беретін мектеп

Ауысым саны:

2

Материалдық жағынан - техникалық база:

 

                                              

Ғимарат саны –1, кеңейтумен қабаттар саны - 2;

жалпы көлемі – 3035 кв.м.;

жылыту жүйесі - автономды

сумен жабдықтау - орталықтандырылған

Мектепте 25 пәндік кабинет бар

Спорт залы, акт залы, асхана, медициналық кабинет, зертхана бар

Оқу – тәрбие  жүйесі:

2020-2021 оқу жылының басында  620 (28 +1 сынып жиынтығы), оқушы оқып жатыр, оның ішінде: мектепке дейінгі сыныптарда - 25

1-4 сыныптар аралығында (12 сынып жиынтығы) - 261 оқушы, 5-тен 11-ге дейін (16 сынып жиынтығы) - 334 оқушы бар. 5-11 сыныптан бастап 344 оқушы  қашықтықтан оқиды

Қатты мұқтаж оқушыларға  30 ноутбук берілді. Санитарлық-эпидемиологиялық талаптарды сақтай отырып, 1-ден 5-ке дейінгі 296 оқушыға 23 кезекші топ ұйымдастырылды (пирометрлер - 2 дана, зарарсыздандырғыштар - 12 дана, бактерицидтік шамдар - 8 дана, дезинфекциялық ерітінділер, дезинфекциялық төсеніштер). Барлығы 100 компьютер, 6 адамға арналған -1 компьютер бар.

 

 

Персонал құрамы:

Барлығы 67 қызметкер, оның ішінде 43 мұғалім бар.

Оқытушылар құрамы: 43

 жоғары санатты- 5

ғылыми зерттеуші -11

эксперт мұғалім -9

модератор мұғалім -3

 

Жалпыға бірдей білім беру қорынан қолдау алатын оқушылар саны

51

 

 

Проблемалық мәселелер (күрделі шығындар)

 

 

 Сыныптарды жаңарту, оқу жиһаздарын қайта жабдықтау.

2020 жылы «Жұмыспен қамтудың жол картасы - 2020» бағдарламасы шеңберінде республикалық бюджеттен 288 млн.теңгеге мектеп ғимаратына күрделі жөндеу жүргізілді. Сомасына көпфункционалды корт  орнатылды 22, миллион 400 мың теңге

Телефон

87164891056

Web-сайт, эл.почта

sc0010.zharkain.aqmoedu.kz , schkrupskaya@mail.ru

Мекен жайы

Ақмола облысы, Жарқайың ауданы , Державин қаласы,  Комсомольская 36 көшесі.

  1. Түсіндірме жазба

Бағдарламаның толық атауы

Ақмола облысы

Жарқайың ауданы Державин қаласының

«Н.Крупская атындағы орта мектебі»ҚММ

 2021-2025 жылға арналған даму бағдарламасы

Бағдарламаны құру негіздері

-Қазақстан Республикасының Конституциясы;

- «Білім туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 27 шілдедегі No 319-III Заңы.

-БҰҰ-ның Бала құқықтары туралы конвенциясы;

- «Бала құқықтары туралы» ҚР Заңы

- «Отбасы және неке туралы» Қазақстан Республикасының Кодексі -Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарты - «Қазақстан Республикасындағы тіл туралы» Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 11 шілдедегі N 151 Заңы.

- білім беру ұйымдарының түрлері бойынша (бастауыш, негізгі, орта және жалпы орта білім беру) қызмет түрлерінің типтік ережелері Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2013 жылғы 17 қыркүйектегі No 375 бұйрығы; -Барлық білім беру ұйымдарындағы оқыту процесінің білім беру компонентін күшейтудің типтік кешенді жоспары

(ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 29 маусымдағы № 873 қаулысы); - «Н.Крупская атындағы орта мектеп» ҚММ Жарғысы

Бағдарлама жасаушылар:

Мектеп әкімшілігі

 

Бағдарламаның қатысушылары мен орындаушылары:

Оқу орнының тәрбиешілері, мектеп оқушылары, ата-аналар қауымы.

Бағдарлама басшысы:

 «Н.Крупская атындағы орта мектеп директоры»ҚММ директоры Малгаждарова Карлыгаш Баяндиновна

Бағдарламаның негізгі мақсаты:

«Мәңгілік Ел» идеялары бойынша қазақстандық патриотизм рухында тәрбиеленген, белсенді, дамыған, бәсекеге қабілетті, рухани адамгершілік және физикалық сау тұлғаны қалыптастыру үшін жағдай жасау.

Бағдарламаның міндеттері:

  1. Әр баланың өзінің қажеттіліктері мен мүмкіндіктеріне сәйкес білім алу құқығын жүзеге асыруды қамтамасыз ету.
  2. Оқу үдерісін әр оқушы үшін даму аймағын құруға бағыттау.
  3. Оқушының әлеуметтенуі, оның өзгеретін экономикалық және әлеуметтік құбылыстарға бейімделуі, өзін-өзі анықтауға көмектесуі.
  4. Оқушылардың тұрақты білімін, функционалдық сауаттылығы мен негізгі құзыреттіліктерін қалыптастыру.
  5. Дарынды балаларды анықтау және қолдау үшін жағдай жасау, олардың жеке өзін-өзі тануы мен өзін-өзі анықтауын қамтамасыз ету;
  6. «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясы арқылы әр оқушының қазақстандық патриотизмін, азаматтық санасы мен белсенді өмірлік ұстанымын қалыптастыру.
  7. Үздіксіз білім беру жүйесін дамыту, кәсіби шеберлікті арттыру арқылы мұғалімдердің кәсіби өсуіне жаңа көзқарас ұсыну.
  8. Мұғалімдердің кәсіби қасиеттерінің дамуын, мектептегі білім беру мен оқытудың диагностикасын басқару және бақылау жүйесін жетілдіру.
  9. Оқыту мен білім алу үшін мүмкіндігінше қолайлы жағдайлар жасау. Өмірдің негізгі құндылықтарының бірі ретінде денсаулығына жауапкершілікпен қарауды қалыптастыруға бағытталған денсаулықты сақтау бағдарламаларын іске асыру.
  10. Ата-аналар мен оқушылар қауымдастығының мектеп басшылығын тарту арқылы білім беру процесін демократияландыруы.
  11. Мемлекеттік стандарт талаптарына сәйкес білім мазмұнын түзету;

Күтілетін нәтижелер:

Қалыптасуы және жасалуы:

 

  • Бағдарламаның негізгі бағыттары бойынша нормативтік құжаттар пакеті, нұсқаулық;
  • Білім берудің жағдайы мен нәтижелерін бақылау жүйесі;
  • Оқыту деңгейінің және білім сапасының өсуінің оң тенденциялары;
  • Аудандардағы балалардың дарындылығын барынша дамыту;
  • қол жетімді сапалы білім үшін адаптивті білім беру ортасы.
  • Ішкі және сыртқы бақылау нәтижелері бойынша білім сапасының оң динамикасы.
  • Мұғалімдердің кәсіби құзыреттіліктерінің өсуі.
  • «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясын тәрбиелеу жүйелері тиімді және уақыттың қажеттіліктері мен талаптарына сәйкес келеді

 

 

Іске асыруы

 

  • Қосымша білім беру саласындағы білім беру қызметін қолдау және сүйемелдеу бойынша шаралар кешені;
  • Білім беру ұйымының инновациялық әлеуеті
  • Дарынды балалардың жеке білім беру қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін жағдайлар жасауға бағытталған шаралар кешені.

 

Бастама және қолдау

 

  • Ұйымдастырушылық деңгейде басқаруға қоғамның қатысуының жаңа тетіктері;
  • Мектеп базасында балалар қауымдастығын құру процесі;
  • Ақпараттандыру процесі.

 

Жақсарту

  • Мектептің материалдық базасы;
  • Мектепті басқару жүйелері;
  • Қамқоршылар кеңесінің жұмысын жетілдіру;
  • Инновациялық педагогикалық технологияларды кешенді енгізу

 

Бағдарламаны бақылау және іске асыру нәтижелері:

Көпшілікке есеп беру - жыл сайын

 Педагогикалық кеңесте талдау - жыл сайын

Ақпаратты мектеп сайтында орналастыру - жарты жыл

 

 

 

 

 

 

 

 

III. Білім беру ұйымының қазіргі жағдайын талдау. Оқушылардың және оқытушылар құрамының қысқаша сипаттамасы.

Оқушылар  саны. Оқушылар санының жыл бойынша динамикасы.

Оқу қадамдары

2017-2018 оқу жылы

2018-2019 оқу жылы

2019-2020 оқу жылы

2020-2021 оқу жылы

саны

Орташа толықтру

саны

Орташа толы

қтыру

саны

Орташа

толы

қтыру

саны

Орташа толықтыру

 

Оқу

шылар

Сыны

птар

Оқу

шылар

Сынып

тар

 

Оқуш

ылар

Сынып

тар

 

Оқу

шылар

Сыны

птар

 

 

Мект

епалды даярлық

27

2

13

26

1

26

24

1

24

25

1

25

 

Баста

Уыш

 мектеп

260

12

21

252

12

21

250

12

21

261

12

21

 

Негізгі мектеп

228

11

20

245

12

20

268

13

20

289

14

20

 

Орта мектеп

77

4

19

65

3

21

39

2

19

45

2

22

 

Барлық мектепте

565

 

27

 

21

562

 

27

 

20

557

 

27

 

20

595

 

28

 

21

 

Барлық мектеп

алды даярлықпен бірге

592

29

 

588

28

 

581

28

 

620

29

 

 

                             

 

Оқушылар  контингентінің әлеуметтік төлқұжаты:

  • көп балалы отбасы – _9__, оның ішінде балалар саны – 22___;
  • қамқорлықта  – 3___, оның ішінде балалар саны – __3_;
  • аз қамтылған отбасы – _48__;
  • мүгедек баллары бар отбасы – _6___;
  • МІЕ– _2__;
  • ЖӨҚ – __2_;

Мектептің жұмыс уақыты

  • Бес күндік жұмыс аптасы
  • Сабақтың басталуы – 08:00 ч.
  • Сабақтың ұзақтылығы – 40 минут.

Материалдық-техникалық жабдықтау

Қосымша жабдық

Жаңа модификациялық кабинеттер: мультимедия, физика, химия, биология, робототехника Компьютерлер: 100 (ПК-36, моноблоктар-12, ноутбуктер-52) Интерактивті тақта: -2 дана Интерактивті панель: 7 дана.

Білім деңгейлері бойынша білім сапасының көрсеткіштері

Оқу қадамдары

2017-2018  оқу жылы

2018-2019  оқу жылы

2019-2020  оқу жылы

Оқушылар саны

%

Оқушылар саны

%

Оқушылар саны

%

1-4 сыныптар

260

12

65%

252

12

68%

251

12

80%

5-9 сыныптар

228

11

39%

245

12

37%

267

13

46%

10-11 сыныптар

77

4

30%

65

3

42%

39

2

40%

Барлығы:

565

27

44,6%

563

27

49%

557

27

56%

 

Оқушылардың қалалық (аудандық, облыстық, республикалық) пәндік олимпиадаларға қатысуын талдау

Оқу жылы

сынып

Орыс тілімен әдебиеті

Қазақ тілі

Ағылшын тілі

Биология

Химия

География

Физика

Математика

Тарих

Бала саны

жүлде

 

 

Бала саны

жүлде

 

 

Бала саны

жүлде

 

 

Бала саны

жүлде

Бала саны

жүлд

 Бала саны

жүлде

 

 

 

Бала саны

ежүлде

 

Бала саны

 

жүлдее

 

 

Бала саны

жүлде

2016-2017

5-11

5

2

4

2

4

2

8

3

4

2

6

3

2

1

3

1

3

2

2017-2018

5-11

6

6

4

2

5

3

10

8

5

3

9

3

0

0

2

1

4

3

2018-2019

5-11

6

4

2

0

5

1

10

4

4

2

10

3

3

1

5

2

3

2

2019-2020

5-11

5

2

2

1

4

2

8

3

4

2

8

2

3

1

6

3

5

3

Жалпы сәйкестігі

22

14

12

5

18

8

36

18

17

9

33

11

8

3

16

7

15

10

 

 

IV. Негізгі міндеттерді іске асырудың мақсатты индикаторлары: 1. Материалдық-техникалық қолдау (% -бен)

 

Көрсеткіштер

2021

2022

2023

2024

2025

  1.  

Әр пән кабинетін компьютерлік жабдықтармен қамтамасыз ету

50%

70%

80%

90%

100%

  1.  

Мектеп асханасын жабдықтау

40%

60%

70%

90%

100%

  1.  

Шеберхана жабдықтары (шеберхана, қызмет көрсету бөлмесі)

Тігін машиналарын сатып алу

Шеберхана машиналарын сатып алу

Интерактивті жабдықтармен жабдықтау

Ас үй жабдықтарын сатып алу

 

      Еңбек шеберханасына жабдықтар сатып алу

  1.  

Интерактивті жабдықтармен қамтамасыз ету

30%

50%

70%

90%

100%

  1.  

Мектеп кітапханасының жабдықталуы

50%

60%

80%

100%

100%

  1.  

Мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін мектеп бөлмелерінде кедергісіз қол жетімділік (оқушылар, ата-аналар)

Бірінші қабатта рельефті (тактильді) жолақтардың болуы - зал

Баспалдақтың рельефтік бедерлі (тактильді) жолақтарының болуы

Кітапханадағы мүгедектер арбасына арналған жабдық

Асханадағы мүгедектер арбасына арналған жабдық

Бірінші қабатта медициналық орталық кеңсесінің орналасқан жері

2. Мұғалімдердің біліктілік деңгейін арттыру, ҚБ тиімділігін арттыру. Мұғалімдердің кәсіби құзыреттілігі:

 

№ р/н

Көрсеткіштері

2021 ж

2022 ж

2023 ж

2024 ж

2025 ж

 

 

1.

Педагогикалық шеберлік

60%

65%

70%

75%

80%

2.

Біліктілікті арттыру

   Кесте бойынша     

   Кесте бойынша  

   Кесте бойынша      

   Кесте бойынша   

   Кесте бойынша   

3.

Озық педагогикалық тәжірибені қорыту және тарату

60%

65%

70%

75%

80%

4.

Тәлімгерлік

Тағайындау бойынша

Тағайындау бойынша

Тағайындау бойынша

Тағайындау бойынша  

Тағайындау бойынша   

5.

Әр түрлі деңгейдегі кәсіби жарыстарға қатысу

60%

65%

70%

75%

80%

6.

Ғылыми зерттеулерге белсенді қатысу

25%

30%

35%

45%

50%

7.

Ұйымдастырушылық, бастамашылық, тиімділік, жалпы және кәсіби мәдениет деңгейі.

Диагностикалық карта

Диагностикалық карта

Диагностикалық карта

Диагностикалық карта

Диагностикалық карта

8.

ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқытуға оқытылған оқытушылардың саны.

2

1

1

1

1

 

  1. Оқушылардың жеке қажеттіліктері мен білім беру мүмкіндіктерін ескере отырып, білім беру қызметін ұсыну:

№ р/с

көрсеткіштері

2021

2022

2023

2024

2025

1.

Олимпиадалық қозғалысқа мектепті тіркеу

20

24

31

36

41

2.

Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының қатысушылары мен жеңімпаздарының үлесі

 

60%

 

70%

 

80%

 

90%

 

100%

3.

Шығармашылық, спорттық және басқа да тақырыптық байқаулар, байқаулар, түрлі деңгейдегі фестивальдер жеңімпаздарының саны

 

60%

 

70%

 

80%

 

90%

 

100%

5.

Дарынды балаларға арналған үйірмелерге, факультативтерге, студияларға, секцияларға қатысушылардың үлесі

70%

80%

90%

100%

100%

6.

Мектептегі дарынды балаларды анықтауға, дамытуға және қолдауға көмектесетін іс-шаралар саны

ежемесячно

ежемесячно

ежемесячно

ежемесячно

ежемесячно

7.

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету

100% обучающихся с ООП

100% обучающихся с ООП

100% обучающихся с ООП

100% обучающихся с ООП

100% обучающихся с ООП

8.

Аудандағы мектептер мен балабақшаларға инклюзивті тәжірибе бойынша оқыту семинарларын өткізу

1 раз в год

1 раз   в год

1 раз в год

1 раз в год

1 раз в год

9.

Ерекше білім беру қажеттілігі бар оқушыларымен мен олардың ата-аналары үшін қосымша білім беру ұйымдарымен мәдени іс-шаралар өткізу

2 раза в год

2 раза в год

2 раза в год

2 раза в год

2 раза в год

10

Ерекше білім беру қажеттілігі бар  балаларына қосымша білім беруді қамту

40%

50%

60%

70%

80%

 

  1. Білім беру мазмұны және оның сапасын арттыру

Көрсеткіштер

2021

2022

2023

2024

2025

  1.  

Оқу үлгерімі «жақсы» және «өте жақсы» оқушылардың  үлесі (оқыту сапасы)

56%

60%

63%

67%

 

 

70%

  1.  

Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобалар конкурстарының қатысушылары мен жеңімпаздарының үлесі

 

60%

 

70%

 

80%

 

90%

 

100%

  1.  

ЖМБ пәндерін ағылшын тілінде оқитын оқушылардың үлесі

20%

30%

40%

50%

 

60%

  1.  

Инновациялық жобаларға қатысу

30%

40%

50%

60%

70%

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.   Оқушылардың білім деңгейін қамтамасыз ету     

Көрсеткіш

2021

2022

2023

2024

2025

Оқушыларға  бастамашылдық пен шығармашылық тәуелсіздік таңдауға мүмкіндік беретін іс-шаралар ауқымының көбеюі.

Диагно-стика

Шығармашылық үйірмелер

Техникалық бағыттағы үйірмелер

Жобалық жұмыстар

Іске асыруды талдау

Оқушылардың әртүрлі деңгейдегі жарыстарға қатысуын арттыру

50%

55%

60%

65%

70%

Оқушылардың білім деңгейінің өзгеруіндегі оң динамика (сауалнамалар бойынша бақылау)

Сауалнама

Сауалнама

Сауалнама

Сауалнама

Сауалнама

 

6.Отбасы мен қоғамдағы өмірге дайындықты қалыптастыру үшін жағдайлар жасау.

көрсеткіштер

2021  жыл

2022  жыл

2023  жыл

2024  жыл

2025  жыл

Оқушылардың әлеуметтік-психологиялық бейімделу динамикасы

 

60%

 

70%

 

80%

 

90%

 

100%

Оқушылардың мектептегі өзін-өзі басқаруға қатысуы

 

60%

 

70%

 

80%

 

90%

 

100%

Балалардың әлеуметтік қозғалысын қамту (Жас Ұлан, Жас Қыран)

 

60%

70%

80%

90%

100%

 

 

7.Мемлекеттік стандартқа сәйкес келетін негізгі және қосымша білім беру.

Көрсеткіштер

2021

2022

2023

2024

2025

1.

Білім беру қызметін кеңейту

Мамандан

дырылған пәндер бойынша қосымша курстар

Мамандан

дырылған пәндер бойынша қосымша курстар

Мамандан

дырылған пәндер

бойынша қосымша

 курстар

Мамандан

дырылған пәндер бойынша қосымша курстар

Мамандандырылған пәндер бойынша қосымша курстар

2.

Білім беру қызметтерінің сапасына қанағаттану деңгейін арттыру

 

диагностика

диагностика

диагностика

диагностика

 

 

8.Үздіксіз білім алуға және қазіргі экономикалық жағдайларда жұмыс істеуге дайындықты қамтамасыз ету:

  Міндеттері:

- ресурстық орталық оқушылардың  кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау;

- бейіндік дайындық пен бейіндік оқыту мәселелерін шешуге оқу процесінің практикалық бағытын күшейту;

- мектептің ғылыми-техникалық (ресурстық) базасын дамыту

№ р/н

Көрсеткіштері

Өлшем бірлігі

2021 ж

2022 ж

2023 ж

2024 ж

2025 ж

 

Мектептегі ресурстық орталықта білім сапасы мен қол жетімділігін арттыру.

%

60

75

85

90

95

 

Ресурстық орталық оқушылардың  кәсіби өзін-өзі анықтауын қалыптастыру үшін жағдайлар жасау.

1

Магниттік мектептердегі оқушыларды

ТО-да профильге дейінгі оқыту бағдарламасымен қамту.

%

Магниттік мектеп

тердің 8-9 сынып оқушылары

Магниттік мектеп

тердің 8-9 сынып оқушылары

Магниттік мектеп

тердің 8-9 сынып оқушылары

Магниттік мектеп

тердің 8-9 сынып оқушылары

Магниттік мектеп

тердің 8-9 сынып оқушылары

2

Профильге

 дейінгі және бейіндік

оқытудың аяқталған бағдарламаларының саны.

Ед.

-

1

-

1

1

3

Оқушылардың әлеуметтену деңгейі.

%

80

90

95

100

100

4

ТО оқушыларының рухани-адамгершілік тәрбиесі мен тұлғалық дамуына және олардың табысты әлеуметтенуіне бағытталған мектеп бағдарламаларының саны.

 

Ед.

1

1

1

2

2

 

Бейіндік дайындық пен бейіндік оқыту мәселелерін шешу үшін оқу процесінің практикалық бағытын күшейту.

 

6

Білім сапасы.

%

56

59%

62%

65%

67%

7

Ресурстық орталыққа негізделген мамандандырылған қашықтықтан курстар саны.

Ед.

1

1

 

 

 

8

Ата-аналардың мектептің ресурстық орталығының сапасына қанағаттануы.

%

сауалнама

сауалнама

сауалнама

сауалнама

сауалнама

                 

 

 

 

  1. Қауіпсіздік және денсаулық

№ р/с

Көрсеткіш

2021 ж

2022 ж

2023 ж

2024 ж

2025 ж

1.

Оқушыларды ыстық тамақпен қамту

Бастауыш мектеп

Бастауыш мектеп

Бастауыш мектеп

Бастауыш мектеп

Бастауыш мектеп

2.

Инклюзивті білім беруде оқитын ерекше білім беруді қажет ететін оқушылардың үлесі

100%

100%

100%

100%

100%

3.

Инклюзивті дене шынықтыру дайындығы (денсаулық топтары)

100%

100%

100%

100%

100%

 

V. Білім беру моделі

 

Осы бағдарламаны іске асырудың нәтижесі келесі білім беру моделі болуы керек:

 

Мектеп моделі

 

  •  Сапалы білім
  • Жоғары кәсіби, креативті, жаңашыл пед. Ұжымдық
  • Тиімді педагогикалық менеджмент
  • Қазіргі заманғы материалдық-техникалық база
  •  Қоғамда бәсекеге қабілетті түлектер
  • Отбасы құндылықтарын насихаттайтын толерантты орта
  •   Қауіпсіз орта
  • Қосымша білім беру жүйесімен серіктестік
  • Білім беру қоғамындағы көшбасшылық

 

Мұғалімнің моделі

 

  • Коммуникативті мәдениет
  • Инновация мен шығармашылыққа ашықтық
  • Рефлексия мен өзіндік рефлексия қажеттілігі
  • Білім беру қоғамындағы көшбасшылық
  • Педагогикалық және құқықтық мәдениет

 

Түлектер моделі

 

  •  Бәсекеге қабілетті
  •  Өзін-өзі дамытуға және өзін-өзі жүзеге асыруға қабілетті
  •  Өз елінің патриоты
  • Белсенді азаматтық позициясы бар
  • Сіздің денсаулығыңызға жауапкершілікпен қарау
  • Коммуникативті мәдениетке ие болу
  • Төзімділік
  •  Құқықтық, экономикалық, экологиялық және ақпараттық сауаттылық

 

 

Жаңартылған күні: 05.01.2021 18:51
Құрылған күні: 05.01.2021 19:14

Текст