"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Оқу-тәрбие үрдісін талдау "Н. К. Крупская атындағы ОМ" ММ 2019-2020 оқу жылы

Оқу-тәрбие үрдісін талдау

"Н. К. Крупская атындағы ОМ" ММ 2019-2020 оқу жылы

 

Білім беру мазмұнын жаңартудың негізгі бағыттарын іске асыру.Мектеп қызметі ҚР "Білім туралы" Заңына, ҚР Еңбек кодексіне, Білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасына, МЖМБС, педагог қызметкерлерді аттестаттау туралы ережелерге, Нұсқаулық хатқа, ҚР Білім беру ұйымдарының қызметі туралы үлгілік ережелерге сәйкес құрылады және "жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы білім беру процесінің сапасын арттыру"мәселесін шешуге бағытталған.

Биылғы оқу жылында білім берудің жаңартылған бағдарламасы бойынша 1-10 сыныптар, 11-сынып 2013 жылғы оқу бағдарламалары бойынша білім алды.Білім берудің жаңартылған мазмұны бағдарламасы бойынша педагогтар оқыту құрылған коллаборативтік орта жағдайында жүргізілді, оқытуды саралау жүзеге асырылды, пәнаралық байланыстар іске асырылды. Жоғарыда аталғандардан басқа міндетті түрде акт, жұмыстың белсенді әдістері, диалогтық оқыту қолданылды, зерттеу әдістері және оқушылардың қажеттілігіне дер кезінде әрекет ету жүзеге асырылды, бұл жаңартылған білім берудегі басты міндеттердің бірі болып табылады.

Білім беру мазмұнын жаңартуды жүзеге асыру барысында әдістемелік жұмыстың басым бағыттары:

1.Әдістемелік жұмысты ұйымдастырушылық қамтамасыз ету:

- педагогикалық шеберлікті, тәжірибелік-эксперименттік және ғылыми-зерттеу қызметін, өздігінен білім алуды, педагогтардың рефлексиясын жетілдіру;

- ғылыми-әдістемелік кеңестің, мұғалімдердің әдістемелік бірлестіктерінің қызметін ұйымдастыру.

- білім берудің жаңартылған мазмұнының қажеттіліктерді және өз бетінше білім алу және тәжірибеде қолдану және оқушының жеке тұлға және қызмет субъектісі ретінде дамуына бағытталған құзыреттілікті қалыптастыру бойынша жаңа заманауи талаптарға сәйкестігін қамтамасыз ету;

2. Білім беру процесін технологиялық қамтамасыз ету :

- білім беру үдерісін жоспарлауды жетілдіру

- жаңартылған білім беру талаптары форматында тақырыптық жоспарлауды жетілдіру;

- оқушылардың өзіндік қызметіне бағытталған жұмыстың белсенді және тиімді әдістерін тәжірибеге енгізу;

- әр оқушының қызығушылықтары мен қабілеттерін дамыту, тапсырмаларды анықтау мақсатында оңтайлы жағдай жасау үшін дифференциацияны енгізу.

3. Білім беру процесін ақпараттық қамтамасыз ету:

- білім беру процесінің барлық құрылымдары мен буындарын әдістемелік және практикалық материалдармен қамтамасыз ету;

- әдістемелік журналдарда әдістемелік әзірлемелерді жариялау;

- мектептің баспа қызметі.

4. Оқушылардың жеке қабілеттерін дамыту үшін жағдай жасау:

- оқушылардың жеке даму ерекшеліктерін зерттеу;

- "ізденіс" ОҒҚ жұмысы арқылы оқушылардың шығармашылық, зерттеу қызметін ұйымдастыру»

5. Диагностика және бақылау:

- педагогикалық мониторингтің нысандары мен әдістерін жетілдіру

- мектепішілік жоспарға сәйкес бақылауды жүзеге асыру.

- мұғалімдердің диагностикалық картасы арқылы педагогтардың қажеттілігін анықтау

Мектеп жұмысының барлық жүйесін біртұтас байланыстыратын педагогикалық шеберлікті арттырудың маңызды құралы әдістемелік жұмыс болып табылады, оны іске асыру келесі бағыттар бойынша жүзеге асырылды:

- МЖМБС, "білім туралы" заңды, 2011-2020 жылдарға арналған білім беруді дамыту бағдарламасын, ҚР Президентінің жолдауын орындау бойынша жұмыс.

-Білім сапасын бағалау жүйесін жетілдіру.

- Педагогикалық әлеуетті дамыту .

- Жаңартылған білім беру мазмұны аясында мұғалімдерге әдістемелік көмек және қолдау көрсету

- Педагогикалық кадрларды кәсіби қайта даярлау бойынша үйлестіру жұмысы.

- Педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау.

- Дарынды балалармен жұмыс.

1. Әдістемелік жұмыстың мақсаты:

1. Мектепте білім сапасын арттыру, мектеп педагогтарының шығармашылық әлеуетін арттыру, ғылыми-педагогикалық зерттеулерді жандандыру.

Міндеттері:

1. Семинарлардың, ғылыми-практикалық конференциялардың, біліктілікті арттыру курстарының, аттестаттаудың жұмысына қатысу арқылы мұғалімнің кәсіби шеберлік деңгейін арттыру.

2. Педагогикалық ұжымды оқушылардың белсенділігін ынталандыратын, бала тұлғасының шығармашылық әлеуетін ашатын технологияларды меңгеруге шығармашылық бағыттау.

3. Заманауи ғылыми тәсілдер негізінде білім беру процесін құруды қамтамасыз ететін оқу-тәрбие шараларының тиімді жүйесін құру.

4. Мектептің басқару (әдістемелік кеңес) және әдістемелік (мұғалімдер ӘБ) құрылымдарының жұмысын ұйымдастыру.

5. Әр түрлі ғылыми-зерттеу конференцияларына, конкурстарға, олимпиадаларға қатысу арқылы мектеп оқушыларының ғылыми-зерттеу қызметін жандандыру.

2. Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру (әр түрлі деңгейдегі біліктілікті арттыру курстары, облыстық, аудандық (қалалық), аймақтық семинарлар, конференциялар, форумдар және т.б. өткізу).

2019-2020 оқу жылында біліктілікті арттыру курстарынан 16 педагог-35% өтті.

Сонымен қатар жыл бойы мұғалімдер аудандық, облыстық, республикалық семинарларға, конференцияларға, вебинарларға, мастер-класстарға белсенді қатысты.

Екінші жыл бойы мектепте 2 пилоттық жоба сынақтан өтуде:

1."Футбол сабағы" жобасы-2019 жылдың қыркүйек айында өз жұмысын бастаған және бүкіл Қазақстанға қатысты пилоттық жоба. Футбол сабағын енгізу кезең-кезеңмен жүріп жатыр және оған 5-11 сынып оқушылары қатысты.

2. Тақырыбы:" жалпы білім беретін мектептің 10,11 сынып оқушылары үшін бастапқы әскери дайындық және технологиялық дайындық оқулығын апробациялау " мұғалімі Жолдыбаев г. с.

Мақсаты: 11-сынып курсы бойынша Бастапқы әскери дайындық бойынша жаңа оқулықтың мазмұнын зерделеу және ҚР Қорғаныс министрлігі генерал-полковник С.А. Жасұзақовтың "Келешек-2030" жалпы редакциясымен ОӘК (оқулық, диск) енгізу нәтижесінде АӘД бойынша білім сапасын арттыру үшін оқу-әдістемелік жиынтықты одан әрі іске асыру үшін жағдайларды анықтау.

5. Білім беру технологиялары.

Оқу үдерісін технологияландыруға көп көңіл бөлінеді, сыни ойлау технологиясы, блокты-модульдік технология, проблемалық оқыту бойынша шағын топтар жемісті жұмыс істейді.

Қазақстандық авторларды оқыту технологияларына талдау жасалды: Н.Н.Нұрахметова - К.А. Абдығалиева; жүйелік тәсілге негізделген Т. Т. Галиев; деңгейлік дифференциация принциптеріне негізделген Ж. А. Қараевтың оқыту технологияларына талдау жасалды.

 

 

Жаңартылған күні: 18.06.2020 22:21
Құрылған күні: 18.06.2020 22:21

Текст