1. Сессияны ұйымдастыру жұмысы туралы:
Екінші сессияға 8-9 сыныптардың 19 оқушысы келді. Екінші сессияда магниттік мектептердің оқушылары жақсы қарым-қатынас жасау мақсатында тірек мектеп оқушыларымен бірге оқыды. Негізгі мектептің жанында мектеп-интернаты жоқ, сондықтан магниттік мектептердің оқушылары «А.Укубаев атындағы ООШ» КММ-нің мектеп-интернатында тұрды. Оқушылар күнделікті таңертеңмен түсте мектеп автобусымен тасымалданды.
Интернатта үш мезгіл тамақ берілді. Магниттік мектептердің мұғалімдері тәрбиеші болып, балаларға еріп жүрді. 2-ші сессия 2023 жылғы 6-17 ақпан аралығында өтті. Сабақ уақытында басталып, 17 ақпанда аяқталды.
Сессия барысында болған магниттік мектептер:
Шойындыколь Н.М. – 7 оқушы, олардың 5 -і 9 сыныпта 2-і 8 сыныпта.
Бирсуат Н.М.– 8 оқушы, олардың 1-і 9 сыныпта және 7 -і 8 сыныпта.
Ушкарасу Н.М.– 4 оқушы 9 сыныпта.
Нәтижесінде: Қауіпсіздік талаптары сақталған, күнделікті мектеп автобусымен тасымалдау ұйымдастырылған.
Нәтижесінде: Сессия барысында магниттік мектептердің барлық 19 оқушысы үш мұғаліммен бірге «А.Үкібаев атындағы ОМ» КММ мектеп-интернатының жатақханасында тұрды. Магниттік мектептердің оқушылары 6-17 ақпан аралығында интернат асханасында күніне 3 рет: таңғы ас, түскі және кешкі ас тегін тамақтанды. Оқушылармен мұғалімдердің кері байланысы бойынша ыстық тамақтың сапасы айтарлықтай жоғары деңгейде болды.
Нәтижесінде: 1-сессиямен салыстырғанда магниттік мектептердің 2-сессияға тамақтанатын оқушыларының саны 5 адамға азайды, себебі 5 оқушы 2-сессияға отбасылық себептермен келмеген.
Сабақ кестесі келесі ретпен құрастырылды:
Сынып сабақ |
Уақыты |
Ддүйсенбі 6.02.2023ж |
Сейсенбі 7.02.2023ж |
Сәрсенбі 8.02.2023ж |
Бейсенбі 9.02.2023ж |
жұма 10.02.2023ж |
|
1 апта |
|||||||
9 А |
1 |
8:00-8:45 |
Химия |
Алгебра |
География |
Каз.язык |
Русская литература |
2 |
8:50-9:35 |
Химия |
Алгебра |
География |
Каз.язык |
История К |
|
3 |
9:50-0:35 |
Қазақстан тарихы |
Рус.язык |
Биология |
Геометрия |
Алгебра |
|
4 |
10:40-11:25 |
Дүние жүзі тарихы |
Рус.язык |
Биология |
Геометрия |
Информатика |
|
5 |
11:40-12:25 |
Дене шынықтыру |
Англ.язык |
Физика |
Русская литература |
Каз.язык |
|
6 |
12:30-13:15 |
Дене шынықтыру |
Англ.язык |
Физика |
Русская литература |
Каз.язык |
|
7 |
13.20-14:05 |
|
Физкультура |
Основы права |
Англ.язык |
Худ. труд |
сынып/ сабақ |
времья |
Дүйсенбі 13.02.2023гж |
Сейсенбі 14.02.2023ж |
Сәрсембі 15.02.2023ж |
Бейсенбі 16.02.2023ж |
Жұма 17.02.2023ж |
|
2-ші апта |
|||||||
9А |
1 |
8:00-8:45 |
Химия |
Алгебра |
География |
Қазақ тілі |
Орыс әдебиеті |
2 |
8:50-9:35 |
Химия |
Алгебра |
География |
Қазақ тілі |
Қазақстан тарихы |
|
3 |
9:50-0:35 |
Қақзақстан тарихы |
Орыс тілі |
Биология |
Геометрия |
Алгебра |
|
4 |
10:40-11:25 |
Дүние жүзі тарихы |
Орыс тілі |
Биология |
Геометрия |
Информатика |
|
5 |
11:40-12:25 |
Дене шынықтыру |
Ағылшын тілі |
Физика |
Орыс әдебиеті |
Қазақ тілі |
|
|
6 |
12:30-13:15 |
Дене шынықтыру |
Ағылшын тілі |
Физика |
Орыс әдебиеті |
Қазақ тілі |
|
7 |
13.20-14:05 |
|
Дене шынықтыру |
Құқық негіздері |
Ағылшын тілі |
Көркем еңбек |
Сынып/ сабақ |
уақыты |
6.02.2023ж |
7.02.2023ж |
8.02.2023ж |
9.02.2023ж |
10.02.2023ж |
|
1 апта |
|||||||
8 Б |
1 |
8:00-8:45 |
Алгебра |
Химия |
Ағылшын тілі |
Дене шынықтыру |
Алгебра |
2 |
8:50-9:35 |
Алгебра |
Химия |
Ағылшын тілі |
Дене шынықтыру |
Биология |
|
3 |
9:50-0:35 |
Қазақ тілі |
Қазақ тілі |
Геометрия |
Физика |
Орыс тілі |
|
4 |
10:40-11:25 |
Қазақ тілі |
Қазақ тілі |
Геометрия |
Физика |
Орыс тілі |
|
5 |
11:40-12:25 |
Орыс әдебиеті |
Дүние тарихы |
Орыс әдебиеті |
География |
Қазақстан тарихы |
|
6 |
12:30-13:15 |
Ағылшын тілі |
Қазақстан тарихы |
Орыс әдебиеті |
География |
Информатика |
|
7 |
13.20-14:05 |
Биология |
|
|
|
Дене шынықтыру |
|
сынып/ сабақ |
Уақыты |
Дүйсенбі 13.02.2023ж |
Сейсенбі 14.02.2023ж |
Сәрсенбі 15.02.2023ж |
Бейсенбі 16.02.2023ж |
Жұма 17.02.2023ж |
|
2-ші апта |
|||||||
8Б |
1 |
8:00-8:45 |
Алгебра |
Химия |
Ағылшын тілі |
Дене шынықтыру |
Алгебра |
2 |
8:50-9:35 |
Алгебра |
Химия |
Ағылшын тілі |
Дене шынықтыру |
Биология |
|
3 |
9:50-0:35 |
Қазақ тілі |
Қазақ тілі |
Геометрия |
Физика |
Орыс тілі |
|
4 |
10:40-11:25 |
Қазақ тілі |
Қазақ тілі |
Геометрия |
Физика |
Орыс тілі |
|
5 |
11:40-12:25 |
Орыс әдебиеті |
Дүние жүзі тарихы |
Орыс әдебиеті |
География |
Қазақстан тарихы |
|
|
6 |
12:30-13:15 |
Ағылшын тілі |
Дүние жүзі тарихы |
Орыс әдебиеті |
География |
Информатика |
|
7 |
13.20-14:05 |
Биология |
|
|
|
Дене шынықтыру |
Нәтижесінде: сабақтардың кестесін жасау кезінде физика, химия, биология және информатика бойынша практикалық сабақтар, сондай-ақ ашық ауада өтетін спорттық ойындар ескерілді. Барлық сабақтар жопар бойынша аяқталды.
2. Магниттік мектеп оқушылары туралы:
2-ші сессия келгендер:
1) Шойындыкөл ауылы негізгі мектебінің 7 оқушысы, оның бесеуі 9-сыныпта, екеуі 8-сыныпта.
3)Үшқарасу ауылындағы негізгі мектептің 4 оқушысы, 9 сыныпта оқиды. Орыс тілінде оқытатын барлық оқушыларының базалық білімі жеткілікті. Осымен қатар Шойындыкөл ауылының мектебі мен ауыл мектебінің оқушылары. Бірсуат мектебінің өз мектептерінде мамандардың жетіспеушілігінен химияны оқытуда қиындықтарды байқады.
Өткен жылмен салыстырғанда сессия жұмысына енгізілген оқушылардың саны 6 оқушыға азайды.
3. Оқу процесін ұйымдастыру туралы
Пәннің аты |
Сабақ саны |
||
8 сынып |
9 сынып |
||
Математика |
5 |
5 |
|
Физика |
2 |
2 |
|
Химия |
2 |
2 |
|
Биология |
2 |
2 |
|
История |
3 |
3 |
|
География |
2 |
2 |
|
Информатика |
1 |
1 |
|
Қазақ тілі |
4 |
4 |
|
Орыс тілі |
5 |
5 |
|
Ағылшын тілі |
3 |
3 |
|
Дене шынықтыру |
3 |
3 |
|
Барлығы: |
32 |
32 |
|
4. Тәрбие жұмысын ұйымдастырудың сипаттамасы:
Екінші сессия кезеңінде сыныптан тыс іс-шаралар жоспары құрылып, мектеп директорымен бекітілді, оған: мектептің психологиялық қызметінің жұмысы, профильді бағыттағы тәрбие жұмысы, практикалық химия және физика сабақтары, пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар. Күн сайын оқушылар өз білімдерін, логикасын және тапқырлығын көрсете алатын, сонымен қатар көптеген қызықты және жаңа нәрселерді білетін іс-шаралар өткізілді. Оқушылар үшін ең қызықты сабақ физика және химия сабақтары болды. «Отбасымен бақытты адам бақытты», «Өзіңді қалай табады..» атты сынып сағаттары, қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен «Қазақ тілінің білгірі» атты сыныптан тыс іс-шара ынтасы төмен оқушылар арасында белсенділік туғызды, көшбасшылық қасиеттерін көрсетуге болады. Жарқайың ауданының кәмелетке толмағандар істері жөніндегі полиция майоры Жуматаева Д.К. жасөспірімдермен «Жасөспірімдер арасындағы бұзақылықтың алдын алу» тақырыбында әңгіме өткізілді. Мектептің әлеуметтік қызметкерлері үшін полиция бөліміне экскурсия ұйымдастырылды. STEM білім беру сабақтары қызықты және есте қаларлықтай өтті. «Мамандықты дұрыс таңдау – өмірдегі маңызды қадам» және «Мен болашақта» бірқатар кәсіптік бағдар беру. Мектеп психологы Манатов А.А. көшбасшылық қасиеттерінің көрінісі және ұжымның жақындасуы бойынша тренингтер өткізілді.
АІІБ саяхат
Физикадан практикалық сабақтар
Химиядан практикалық сабақтар
Кәсіптік бағдар беру сабақтары
Психологиялық тренинг
5. Сабақ қорытындысы:
Пән-мұғалімі (Кравчук Николай Иванович, бірінші санатты)
Пәннің аты: физика, 8 сынып.
Сабақтың мақсаты: физикалық шамалар ұғымдарымен таныстыру: жұмыс және ток күші; түсіну деңгейінде осы шамаларды анықтауға мүмкіндік беретін формулаларды меңгеруге көмектесу.
Міндеті: жұмыс және ток күші туралы білімдерін қоршаған дүние құбылыстарын түсіндіру және талдау үшін қолдануға үйрету, тұрмыстық техниканың жұмысын түсіндіру үшін жұмыс және ток күші туралы білімдерін қолдану.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар білуі керек: жаңа физикалық шамалар жұмыс пен қуатты; олардың белгіленуі, өлшем бірліктері. Барлық оқушылар есептер шығаруда жаңа шамаларды табу формулаларын қолдана білуі керек. Кейбір оқушылар физикалық шамалар құбылыстарын түсіндіруі керек
Сессия басталғандағы сессия кесіндісі– 29 %.
Сессия аяқталғандағы сессия кесіндісі – 43 %.
Пән-мұғалімі (Ахметова Айгуль Ергазыевна, педагог-эксперт).
Пән атауы : химия, 9 сынып
Сабақтың мақсаты: Аммиактың электрондық, құрылымдық формуласын және аммиак молекуласының моделін құрастыру.
Міндеті: Аммиактың физикалық қасиеттерін атаңыз және аммиак молекуласының құрылымдық ерекшеліктерін анықтаңыз.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар білуі керек: аммиак формуласын және оның физикалық қасиеттерін. Барлық оқушылар аммиак молекуласының электрондық және құрылымдық формулаларын жаза білуі керек. Кейбір оқушылар аммиак молекуласының құрылысын және оның геометриясын түсіндіруі керек.
Сессия басталғандағы сессия кесіндісі – 27 %.
Сессия аяқталғандағы сессия кесіндісі 36 %.
Пән мұғалімі (Палазник Галина Викторовна, педагог-зерттеуші).
Пән атауы: алгебра, 8 сынып
Сабақтың мақсаты: проблемалық модельдеудің оқу оқуына түсу арқылы мәтіндік есептерді шешудің практикалық дағдыларын қалыптастыруды жалғастыру.
Міндеті: мәтіндік тапсырмаларды жіктей білу және тапсырманы модельдеу (математикалық модель құру) дағдысын қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
Барлық оқушылар А деңгейіндегі сөздік есептерді шығара алуы керек. Кейбір оқушылар есептің математикалық моделін құрастырып, есептерді ұтымды шеше білуі керек.
Сессия басталғандағы сессия кесіндісі – 42 %.
Сессия аяқталғандағы сессия кесіндісі – 57 %.
Сайтқа сілтеме: http://sc0010.zharkain.aqmoedu.kz/news/open/id-3870185
http://sc0010.zharkain.aqmoedu.kz/news/open/id-3901106.
6. Психологтың жұмысы туралы.
Мектептің психологиялық қызметі әлеуметтік тәжірибенің жетіспеушілігінен туындаған психологиялық кедергілерді жеңу, эмоционалдық жағдайын бақылау дағдыларын қалыптастыру, сонымен қатар олардың өзіне деген сенімділігі мен сенімділігін қалыптастыру мақсатында бірқатар іс-шаралар өткізді. Оқуда, қарым-қатынаста және тұлғалық дамуда белгілі бір нәтижелерге жету үшін мақсат қою, интроспекция негізінде іс-әрекет жоспарын құру мақсатында «Шығармашылық, қарым-қатынас, өзін-өзі тану» тақырыбында тренинг өткізілді. Тренинг барысында оқушылар нәтижеге жету үшін өздерінің күшті және әлсіз жақтарын тани білді. Сондай-ақ «Pro100» тренингі жақсы тұлға аралық қарым-қатынасқа (ұжымдағы ресми және бейресми ұйымдық байланыстардың ерекшеліктері және олардың арасындағы қарым-қатынас), ұжымдағы демократиялық деңгейге, ұжымның психологиялық үйлесімділігінің оңтайлы деңгейіне жету мақсатында өткізілді. Жүргізілген жұмыстардың нәтижесінде әрбір оқушы кәсіби өзін-өзі анықтаудың жеке жоспарын құрып, кәсіптік таңдау бойынша ұсынымдар берілді, оны РО әрбір қатысушысы үйде ата-аналарымен талқылай алады. Жасалған кәсіптік бағдар беру жоспарын жүзеге асыру өз тиімділігін көрсетті.
Директордың ОІЖ орынбасары: Ахметова А.Е.