"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Кіші жастағы оқушыларды оқыту үдерісінде заманауи педагогикалық технологияларды қолдану

Заманауи мұғалім әр түрлі мәселелерді жетік біліп, жаңа жаңалықтар мен өзгерістерден үнемі хабардар болып, заманауи білім беру технологияларын меңгеріп, оқу үрдісінде қолдануы қажет. Мен өз жұмысымда ең заманауи педагогикалық технологияларды қолданамын: Деңгейлеп саралап оқыту технологиялары

Проблемалық оқыту

  •  Сын тұрғысынан ойлау технологиясы
  •  Ойын технологиялары
  •  “Портфолио”
  •  Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар
  •  Денсаулық сақтау технологиялары
  • Технологиялық жобалар

Бұл технологиялар немесе олардың элементтері оқытудың формалары мен құралдарын әртараптандыруға, оқушылардың шығармашылық белсенділігін арттыруға мүмкіндік береді. Сыныпта дайындық деңгейі әртүрлі балалар оқиды: үздік оқушылар да, «орташа оқушылар» да, әртүрлі себептермен білімін жеке түзетуді қажет ететін балалар да бар.     

Ойын технологиялары.

Сабақта оқытудың ойын түрлері мұғалім мен оқушылардың өзара әрекетін тиімді ұйымдастыру болып табылады. Ойын – шығармашылық, ойын – еңбек болып табылады. Ойын барысында оқушылардың зейінін жинақтау, өз бетімен ойлау, зейінін, білімге құштарлығын дамыту әдеті қалыптасады.

Оқушылар ойын барысында жаңа нәрселерді есте сақтайды, әдеттен тыс жағдайларда бағдарланады, дағдыланады, қиялдары дамиды, жаңа нәрсеге үйренеді, бірақ соның бәрін ойын барысында үйренетінін бақыламайды. Тіпті ең енжар, ештеңгеде қызықпайтын  оқушылар да  үлкен ықыласпен ойынға қосылады.

Оқушыларға ойын тапсырмасы түрінде мақсат қойылады, оқу материалы ойын құралы ретінде пайдаланылады;

 оқу іс-әрекетіне дидактикалық тапсырманы ойынға айналдыратын жарыс элементі енгізіледі;

 дидактикалық тапсырманың сәттілігі ойын нәтижесімен байланысты. Математика сабағында ойын есептеу дағдыларын дамытады, орыс тілі сабағында оқушылардың сауаттылығын арттырады, дүниетану сабағында туған өлкенің табиғаты мен сұлулығы туралы түсініктерін кеңейтеді.

Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.

Сын тұрғыдан ойлау технологиясы коммуникативтік құзыреттіліктерді, ақпаратты табу және талдау қабілетін дамытады, объективті және жан-жақты ойлауға үйретеді.

Бұл технологияның негізгі мақсаттарының бірі – баланы өз бетінше ойлауға және оның өзі үшін ашқан нәрселерді басқалар білуі үшін ақпаратты жеткізуге үйрету. Сын тұрғыдан ойлауды дамытудың кейбір әдістерін сабақта және сабақтан тыс жұмыстарда қолданамын:

-түртіп оқу

- сауалнамалармен жұмыс;

- «Білемін, үйрендім, білгім келеді» кестесі;

- шығармашылық жұмыстар жазу;

-кластер

-өтірік-жалған

Бұл әдіс-тәсілдерді орыс тілі, әдебиеттік оқу, математика, дүниетану, жалпы  барлық сабақтарда қолданамын. Оларды сабақта пайдалану өте жақсы нәтиже алуға мүмкіндік береді, өйткені әртүрлі ақпарат көздері пайдаланылады, есте сақтау мен қабылдаудың әртүрлі түрлері қатысады. Ақпараттың жазбаша жазылуы оқытылатын материалды жақсы есте сақтауға мүмкіндік береді. «Сын тұрғыдан ойлау» технологиясына құрылған сабақтар балалардың өздеріне сұрақ қоюға итермелеп, жауап іздеуге белсендіреді.

Денсаулық сақтау технологиясы.

Денсаулықты сақтау тәсілін сабақтың барлық кезеңдерінде байқауға болады, өйткені ол іс-әрекеттердің нақты кезектесуін қамтамасыз етеді. Балалар сабақта шаршап қалмауы үшін дене шынықтыру сабақтары мен тірек-қимыл аппаратының бұлшықеттерінің кернеуін түсіретін арнайы жаттығулар, қол мен саусақтарға жаттығулар, дұрыс тыныс алуды қалыптастыру жаттығулары, бұлшықеттерді күшейту жаттығуларын өткіземін. көзді жақсартады және көруді жақсартады.

Деңгейлеп саралап оқыту технологиялары.

Дайындық деңгейі жағынан ғана емес, тіпті оқу мүмкіндіктері жағынан да ерекшеленетін балаларды оқыту – мұғалімнің алдында тұрған күрделі міндет. Ал оны оқытудың сараланған тәсілінсіз шешу мүмкін емес. Сабақтарымды оқушының жеке қабілетін ескере отырып құрастырамын, үш деңгейлік тапсырмаларды, соның ішінде тест тапсырмаларын қолданамын. Ал менде әлсіз оқушыға көмектесу, күштіге көңіл бөлу мүмкіндігі бар. Мықты оқушылар өз қабілеттерімен расталады, әлсіз оқушылар оқуда табысқа жетуге мүмкіндік алады, сонда оқу мотивациясының деңгейі артады.

 “Портфолио” технологиясы.

Мемлекеттік білім беру стандартының талаптарына сәйкес жаңа бағалау жүйесінде портфолиоға ерекше орын берілген. Сынып ұжымының ерекшеліктеріне сүйене отырып, белсенділікті ынталандыру, балалардың шығармашылық әлеуетін дамыту үшін портфолио құру процесі қолданылды.

Портфолио технологиясын қолдану оқушының жеке үлгерімін бақылауға мүмкіндік береді, оның күшті және әлсіз жақтарын түсінуге көмектеседі, тек оқу ғана емес, шығармашылық және коммуникативті жетістіктерін де бағалауға мүмкіндік береді.

Портфолио төмендегі бөлімдерді қамтиды:

- «Аздап өзің туралы»

«Менің портретім»

- «Менің отбасым»

-«Менің оқуым»

- «Менің шығармашылығым»

- «Менің қоғамдық өмірім»

- «Менің жетістіктерім»

- «Өзіндік бағалауым»

«Менің жетістіктерім» бөлімінде дипломдар, сертификаттар, алғыс хаттар, қорытынды парақтар бар. Оқу жылының соңында оқу жетістіктеріне талдау жасалды. Оқушылар өз еріктерімен портфолиоларын ұсынды. Бұл жұмыс биыл да сәтті жалғасуда. Балалар түрлі деңгейдегі олимпиадаларға, жарыстарға қатысуға қуанышты. Портфолио технологиясын енгізу оң нәтиже берді. 

Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар.

Мен өз іс-тәжірибемде АКТ-ны белсенді қолданамын: мультимедиялық презентацияларды өзім ғана әзірлеп қоймаймын, бұған оқушыларды да  тартамын. АКТ көмегімен балалар ақпарат жинаудың жаңа тәсілдерін меңгереді және оны пайдалануды үйренеді, ой-өрісі кеңейеді, оқуға деген ынтасы артады. Әрбір сабағымның құрылымы мұқият ойластырылған. Өйткені, сабақты сауатты құрастыру ғана балаларға өздері үшін жаңа нәрселерді ашуға, ең бастысына назар аударуға және әр адамның мүмкіндігіне қарай табысқа жетуге мүмкіндік береді. Ең сенімсіз оқушыларға да  мүмкіндік беріледі.

Жаңа білім берудің интенсивті «құрылыс»  әдістерін үнемі жетілдіріп отырамын,  шешімдер мен жаңалықтарды шығармашылық ізденіс арқылы өз бетінше білімін жетілдіруге бағыттайды. Мен өз жұмысымда дарынды балаларға және оқытылатын пәндерге қызығушылығы жоғары балаларға көп көңіл бөлемін. Дарынды балалармен жұмысымды оқушылардың жеке басының характерологиялық ерекшеліктерін және олардың жүйке жүйесінің қасиеттерін диагностикалаудан бастаймын (1-сыныпта).  Диагностика нәтижелерін зерделей отырып, мен әр оқушымның қысқаша «портретін» жасаймын. Қабылдаудың әртүрлі типтері бар оқушыларға бізді қоршаған әлемді табысты білуіне жағдай жасау үшін мен оларға жаңа білімді, оқу материалымен әрекеттесудің жаңа тәсілдерін өз бетінше «ашуға» мүмкіндік беремін. Бұл тәсілді жүзеге асыруда практикалық жұмыстар, экскурсиялар және ұйымдастырылған бақылаулар үлкен рөл атқарады. Ал қазірдің өзінде 1-сыныпта балалар жобалық іс-шараларға белсенді қатысады. Балалар 1-сыныпты аяқтағанда ақ нәтиже береді. Бейнелеу өнері сабақтары оқушылардың шығармашылық даралығын дамытуға ықпал етеді. Балалар қолөнер бұйымдарын жасауда ынтамен жұмыс істейді, шығармашылық қабілеттерін іс жүзінде қолданады, жолдастарына қиындықтарды жеңуге көмектеседі. Осындай жұмыстарды орындау барысында оқушылар дүниенің үйлесімді құрылымы және ондағы адамның орны туралы білім алады. Оқушылардың білімді меңгеру процесі жеке, сондықтан сабақта жұмысты бақылайтын, сыныптағы әрбір оқушының оқу және оқу деңгейлерін ескеретін диагностиканың әртүрлі формаларын қолданамын. Жұмыстың нәтижесі оқушылардың өзін-өзі бағалауы мен өзін-өзі бақылау деңгейін, олардың шығармашылық табыстарын, білім сапасының тұрақты көрсеткіштерін арттыру болып табылады. Балалардың шығармашылық қабілеттерін ашу үшін белсенді формалар мен әдістерді қолданамын  мысалы: әңгімелесу, пікірталас, ойындар мен экскурсиялар, жарыстар, турнирлер, сұхбаттар, олимпиадалар, бақылаулар, шығармашылық жұмыстар, ізденіс эксперименттері, жеке сабақтар, көркемдік-эстетикалық іс-әрекеттер.  Оқушылардың барлығы шығармашылық жұмысқа тартылған. Жақсы құрастыратындарға жұмбақтар, ребустар, ертегілер, викториналар құрастыруды ұсынамын. Тіпті сурет салуды ұнатпайтындар да, сурет салуды да білмейтіндер өлеңдерді, әңгімелерден үзінділерді, құрастырған жұмбақтар мен сөзжұмбақтарды көркемдеп береді.

Жобалық технологияларды мен сабақта, сыныптан тыс жұмыстарда, сабақтан тыс жұмыстарда қолданамын. Мен оқушыларға ақпаратты «таңдап» қоймай, олардың өз бетінше ізденістеріне бағыт беремін.

 

Жаңартылған күні: 10.02.2022 12:38
Құрылған күні: 10.02.2022 12:38

Текст