"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Бастауыш сыныптағы пән апталығы бойынша есеп беру 23-24ж.

 

2023 жылдың 20 қарашасы мен 24 қарашасы аралығында «Н.Крупская атындағы жалпы орта мектебі» КММ-де «Болашақ мектеп» атты  бастауыш сынып апталығы өтті. Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің отырысында апталықтың жоспары алдын ала талқыланды. Апталық жоспарды талдау мұғалімдердің пән апталығының мақсаттары мен міндеттерін барынша тиімді жүзеге асыруды қамтамасыз ететін әдістемелік жұмыс түрлерін таңдағанын көрсетті.

Өткізілген іс-шаралар оқытудың әртүрліәдіс тәсілдерімен, ұйымдастыру формаларымен ерекшеленді. Мұғалімдер шығармашылықпен жұмыс істеуге тырысады, өйткені заманауи сабақтар мен сыныптан тыс жұмыстар мұғалімнің өзінің шығармашылығы, оның кәсіби даралығын көрсетуге ұмтылады. Сонымен қатар әрбір бастауыш сынып оқушысы аптадағы барлық іс-шаралардың белсенді қатысушысы. Ол өзін әртүрлі рөлдерде сынай алады, әр түрлі қызметте бағын сынай алады. Қолөнер, қиялдау, идеяларды ойлап табу, оларды жүзеге асыру, сурет салу. Өзінің  бар есептер мен жұмбақтарын жасырып (ойлап тауып) және шешеді.

Мақсаты: сабақтан тыс уақытта белсенді, интеллектуалды және эмоционалды демалысты қамтамасыз ету;

білімнің әрбір адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру;

 ұжымдық жұмыс істеу қабілетін дамыту;

 балалардың интеллектуалдық, шығармашылық және физикалық қабілеттерін дамыту.

Міндеттері:

1. Әрбір оқушының жеке қабілетіне, бейімділігіне, мәдени-білімдік қажеттіліктеріне қарай сапалы білім алуына барынша қолайлы жағдай жасау.

2. Оқушылардың оқу әрекетіне қызығушылығын арттыру.

3. Мұғалімдер мен оқушылардың  шығармашылық әлеуетін және ұйымдастырушылық қабілеттерін ашуға көмектесу.

4. Қарым-қатынас дағдыларын, өз мүдделерін ұжымның мүдделеріне бағындыру қабілетін дамыту.

4-сынып оқушылары арасында  Ставничая Галина Валерьевна «Ғажайыптар алаңын»  өткізді. Сыныптан тыс жұмыс бір тапсырма түрі екіншісімен ауыстырылатындай етіп құрылады. Бұл кезектесу ойлаудың икемділігіне ықпал етеді және қиын жағдайлардан шығудың стандартты емес жолдарын табуға мәжбүр етеді. Бұл кезектесу ойлау икемділігін арттырады және қиын жағдайлардан шығудың инновациялық жолдарын табуға мәжбүр етеді. Жұмыстың бұл түрі қиын материалды тиімді, тартымды және пайдалы оқуға мүмкіндік береді және балаларғдың дамуында айтарлықтай табысқа жетуіне қол жеткізуге көмектеседі, олар көп нәрсені үйренеді және бұл дағдыларды оқу іс-әрекетінде қолдана алады. Каташева Валерия Юрьевна  «Әдебиет қаһармандарының ізімен»атты  іс-шара өткізді. Бұл сабақ негізгі оқу мақсатын жүзеге асыруға жақсы ықпал ететін эмоционалды батыру әдісіне негізделген оқушыларды қиял арқылы  белсенділігін арттырып,шығармашылыққа тәрбиелейді. Алдымен дене қыздыру болды. Содан кейін ойлау тапсырмалары есте сақтау, қимыл-қозғалыс, зерделік тапсырмалармен алмасады. Ойынның әр кезеңінде оқушыларға белсенділіктері мен шығармашылық қорытындыларын бағалау ұсынылды. Іс-шара барысында жеке және топтық жұмыстар қолданылды, ақпараттық-коммуникациялық технологиялар: бейнероликтер, музыка, презентациялар пайдаланылды. Топтық жұмысқа арналған жұмыстар жас ерекшеліктеріне сәйкес келеді.

Бастауыш мектеп апталығының қорытындысы бойынша мынадай қорытынды жасауға болады:

  • Мұғалімдер өз сабақтарында заманауи педагогикалық технологиялар мен оқыту әдістерінің элементтерін пайдаланды: проблемалық оқыту, интерактивті, топтық, жұмыс әдістері, әртүрлі шығармашылық әдістер.
  •  
  •  
  • Барлық мұғалімдер өз жұмыстарында заманауи техникалық құралдарды пайдаланады.
  • Сыныптан тыс іс-шараларда оқушылар өзін-өзі ұйымдастырудың жақсы деңгейін, мұғалімнің талаптарын жоғары деңгейде орындауын және жалпыға бірдей оқу іс-әрекетін жеткілікті деңгейде меңгергенін көрсетті.
  •  Пән апталығында барлық мұғалімдер жақсы ұйымдастырушылық қабілеттерін көрсетіп, мерекелік шығармашылық атмосферасын қалыптастырды.

Кемшіліктер мен перспективалар ретінде мыналарды анықтауға болады:

  •  Мұғалімдер өзара сабаққа кіру  санын көбейту керек.
  • Сабақта ізденіс-зерттеу әдістерін және басқа да заманауи оқыту әдістерін белсендірек пайдалану.
  •  Бастауыш сыныптар апталығында іс-шараларды өткізуге бастауыш мектеп құрамына кірмейтін, бірақ 1-4 сынып оқушыларымен жұмыс істейтін мұғалімдерді (ағылшын тілі сабақтары, сыныптан тыс жұмыстар) тарту.

Бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған пәндік әдістемелік апталықтың қорытындысы:

  • оқу-әдістемелік материалдар (фотоматериалдар, компьютерлік презентациялар, сыныптан тыс жұмыстардың сценарийлерін әзірлеу және т.б.);
  •  ұжымдық тәжірибені жалпылау;
  • жеке тәжірибені жалпылау.

Пәндік апталық барысында жеке және ұжымдық іс-әрекеттегі ынталық  белсендіріледі, дербестік дамиды, тұлғааралық қарым-қатынас қалыптасады. Шығармашылық жеке тұлғаның  өмірде өз орнын табуға, адамдарға қажет және пайдалы болуға жетелейді және бұл біздің жұмысымыздың басты нәтижесі.

 

Жаңартылған күні: 16.02.2024 21:10
Құрылған күні: 22.02.2024 08:28

Текст