"Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі  Державин қаласының Надежда Крупская атындағы жалпы орта білім беретін мектебі" коммуналдық мемлекеттік мекемесі  
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени Надежды Крупской города Державинск отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсету орталығының» жұмыс жоспары

Педагогикалық қолдаудың мақсаты:

балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуде мемлекеттік орта білім беру ұйымдары мен ата-аналар арасында тиімді  жағдай жасау.

Ата-аналарға педагогикалық қолдау көрсетудің міндеттері:

1)  балалардың әл-ауқатын қамтамасыз ету үшін ата-аналардың педагогикалық мәдениетін, психологиялық-педагогикалық және әлеуметтік құзыреттерін дамыту үшін ата-аналарға жүйелі педагогикалық қолдау көрсетуді ұйымдастыру;

2)  балаларды тәрбиелеу мен дамытуда білім беру ұйымы мен отбасының өзара іс-қимылын күшейту;

3)отбасылық тәрбие жүйесінде балалардың әл-ауқатын қамтамасыз етуге ата-аналардың ынтасын арттыру.

                      Орталық қызметінің қағидалары:

  1. ұлттық мәдениетке, құндылықтар мен дәстүрлерге сүйену
  2. гуманистік бағыт
  3.   ата-ана тәрбиесін сараламен  даралау
  4.   қазіргі ғылым мен тәжірибенің жетістіктерін пайдалану
  5. ресурстық ұйымдардағы кең әлеуметтік әріптестермен, білікті сарапшыларды тарту.

    АТА-АНАҒА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУ БАҒДАРЛАМАСЫ

Тақырыбы

Мазмұны

Уақыты

Жауаптылар

1-4 СЫНЫПТАР ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ  АТА-АНАЛАРЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ

 

 

1

 «Отбасы-тәрбиенің алтын бесігі» Челленджі

Отбасы құндылықтарын насихаттауға және отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға арналған челлендж. Түрлі шығармашылық тапсырмаларды қамтиды (отбасының портретін салу, отбасы туралы өлеңдер жазу, спорттық іс-шаралар, бірге тамақ әзірлеу және т.б.)

Қыркүйек
(13.09.2025)

Директордың

ТІЖ орынбасары,
сынып жетекшілері

2

Отбасы – бақыт бесігі

Ата-ананың өмірлік жобасы – бақытты адам

  1. Бақытты өмірінің негізі ретіндегі баланың әл-ауқаты.
  2. Баланың амандығы үшін ата-ананың жауапкершілігі.
  3.  Кіші мектеп оқушыларының жас және әлеуметтік ерекшеліктері.
  4.  Отбасында қолайлы климатты қалай құруға болады: ата-ананың назары, қолдауы, жағымды қарым-қатынасы, өзара түсіністік, сенімді қарым-қатынас.
  5. Жалпы адамзаттық және ұлттық құндылықтарға негізделген отбасы тәрбиесінің әдістері

Қазан  

(4.10.2024)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

3

Білімдігедүниежарық.

Радость познания: как помочь ребенку учиться с удовольствием

 

  1. Баланың жеке тұлғасын (физиологиялық, психологиялық және әлеуметтік) дамыту үшін оның мектепке бейімделуінің маңызы.
  2. Баланың танымдық қабілетінің даму деңгейі мен мектепке бейімделу диагностикасы.
  3. Ұлттық мәдениеттегі баланың есте сақтауын, зейінін, ойлауын, қарым-қатынасын дамыту әдістемесі.
  4. Үй тапсырмасына : көмектесу керекпе  немесе көмектеспеу керек пе?
  5. Балалардың оқу ынтасын арттыру үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Қараша

  1.  

 

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

4

Әрбір бала – жарық жұлдыз.

Әрбір бала бірегей: оны қалай ашуға болады

  1. Ұлттық мәдениет дәстүріне сай  ерік-жігерлі қасиеттер мен мінезге  тәрбиелеу.
  2. Темпераменттің оқу әрекетіне, мінез-құлқына және қарым-қатынасына әсері.
  3. Ауру кетсе де, мінез кетпейді.
  4. Баланың темпераментіне сәйкес оның ерекшелігін қалай ашуға болады.
  5. Әр баланың ерекшелігін ашудағы отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Желтоқсан

(6.12.2024)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

5

Баланы жастан...

Баладағы тапқырлық пен эрудицияны қалай дамытуға болады

  1. Балаларды дамыту құралы ретіндегі-ойын
  2.  Интеллектуалдық ойындар және олардың балалардың тапқырлық пен эрудицияны дамытуға әсері.
  3. Балалар мен ата-аналарға арналған ұлттық және отбасылық интеллектуалды ойындар.
  4. Баланың тапқырлығы мен эрудициясын дамыту үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Қаңтар  (10.01.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

6

Құмаройындарына – тәуелділік қақпаны.

Балалардың компьютерлік ойындарға тәуелділігін қалай жеңуге болады.

  1.  Компьютерлік ойындардың бала психикасына әсері туралы.
  2. Интернетті пайдалану ережелерін сақтау.
  3. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен.  Баланы  ойынға тәуелділіктен қалай қорғауға болады.
  4. Компьютерлік ойындарға балама: спорт, белсенді ойындар, шығармашылық, оқу, серуендеу, театр және т.б.

Ақпан

  1.  

  ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

7

Сенім арту – жетістік кепілі

Қиын жағдайда балаға қалай қолдау көрсету керек

  1.  Бала өміріндегі қиын жағдайлар.
  2. Агрессия, өтірік айту , ашулану  және қиын жағдайдағы баланың басқа да көріністері.
  3. Әдепті бала -  арлы бала, әдепсіз бала - сорлы бала.
  4. Қиын жағдайдағы баланың жағдайын тану және түсіну.
  5.  Қиын жағдайда балаға қолдау көрсетудің тиімді жолдары.
  6. Жағдайды шешуде баланың күшті жақтарына сүйену.

Наурыз

(6.03.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

8

Әкені көріп ұл өсер, шешені көріп қыз өсер

Үлгі көрсету арқылы тәрбиелеу

  1. Отбасындағы  үлкендер мен балалар арасында бірге уақыт өткізудің пайдасы.
  2.  Ата-ананың күнделікті өмірде жеткізуге болатын мінездік қасиеттері.
  3. Салауатты әдеттерге баулу.
  4.  Сөзде тұрып, уәдені орындау ата-ана үшін маңызды өмірлік ұстаным.
  5. Балапан ұядан не көрсе, ұшқанда соны іледі.

Сәуір  

(4.04.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

9

Тәлімменен өрілген біздің дәстүр

Отбасы берекесінің негізі ретінде салт-дәстүрлер

  1. Отбасылық дәстүрлердің өзектілігі.
  2. Отбасындағы қарым-қатынасты нығайту, сүйіспеншілік таныту және сенімді қарым-қатынас ретіндегі отбасылық дәстүрлер.
  3. Тәрбие тәлімнен. Тату үйдің тамағы тәтті.
  4.  Отбасы ынтымағын насихаттайтын отбасылық дәстүрлер мен хоббилер. Отбасылық дәстүрлерді құру негіздерін оқыту: практикалық әдістемелер.
  5.  Отбасылық дәстүрлерді сақтау, бір-біріне құрмет көрсету және мектеп дәстүрін тәрбиелеуде мектеп пен ата-ананың өзара әрекеттесуі.
  6. Ұлттық және отбасылық дәстүр сабақтастығы.

Мамыр

( 5.05.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

5-11 СЫНЫПТАР ОҚУШЫЛАРЫНЫҢ  АТА-АНАЛАРЫНА ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ БАҒДАРЛАМАСЫ

 

1

 «Отбасы-тәрбиенің алтын бесігі»

Челленджі

Отбасы құндылықтарын насихаттауға және отбасы мүшелері арасындағы қарым-қатынасты нығайтуға арналған челлендж. Түрлі шығармашылық тапсырмаларды қамтиды (отбасының портретін салу, отбасы туралы өлеңдер жазу, спорттық іс-шаралар, бірге тамақ әзірлеу және т.б.)

Қыркүйек
(13.09.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері,

 

2

Баланың бас ұстазы – ата-ана.

Позитивті тәрбие: тыңдау, есту, есте сақтау

  1.  Жасөспірімдердің жас және әлеуметтік ерекшеліктері.
  2. Тәрбие – қателерді, кемшіліктерді, ауытқуларды түзету ретінде емес, жасөспірімге оң әсер ету негізінде.
  3.  Позитивті тәрбиенің ерекшеліктері: жағымсыз эмоциялардан жағымды эмоциялардың басым болуы, жағымды көңіл-күй; жасөспірімнің күшті жақтарына назар аудару, күшті және жағымды мінез-құлық қасиеттерін дамыту.
  4. Позитивті тәрбиенің принциптері мен ережелері. Позитивті тәрбиенің ұлттық бастаулары.
  5. Ата-ана тәрбиесінің оң нәтижесі ретіндегі қанағаттану және психологиялық әл-ауқат  

Қазан
(25.10.2024)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

3

Ақыл айтпа, жол көрсет.

Жаңа оқу шарттары: бала қалай бейімделе алады

  1.  Жасөспірімнің физиологиялық бейімделуі, оның өнімділігін арттыру жағдайлары. Жасөспірімнің физиологиялық бейімделу мүмкіндігі.
  2. Ұлттық тамақтану мәдениеті Жасөспірімнің әлеуметтік-психологиялық бейімделуі: негізгі қиындықтар.
  3. Өзіңді өзің сыйламасаң, өзгеден сый дәм етпе. Жасөспірімнің өзін-өзі бағалауының бейімделу процесіне әсері.
  4. Жасөспірімнің жанұядағы қарым-қатынас дағдыларын дамыту.
  5. Жасөспірімнің табысты әлеуметтенуінде отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Қараша (29.11.2024)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

4

Балаға үйрету: ақылыңды мейірімге орап бер

Өз балаңның  кілтін қалай табуға болады

 

 

  1. Мүшел жас. Жасөспірімнің жасқа байланысты дағдарыстары, олардың көріністерінен шығу жолдары.
  2. Ата-аналар мен балалардың ортақ мүдделері ретіндегі өзара түсіністігі.
  3.  Жасөспіріммен қарым-қатынасты қалай құру керек. Конструктивті келіссөздер.
  4. Бір күндік ұрыстын қырық күндік қырсығы бар. Жасөспірімдер арасындағы  жанжалдар және оларды шешу жолдары..
  5. Ата-ана мен бала арасындағы эмоционалдық байланысты сақтаудың шарты ретінде кешіре білу.

Желтоқсан  

(26.12.2024)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

5

Бұлақ көрсең, көзін аш.

Шығармашылық тұлғаны тәрбиелейміз

 

  1. Жасөспірімнің жанұя жағдайында шығармашылық ойлауын дамыту әдістері.
  2. Тіректерге сүйене отырып, ертегі ойлап шығаруды үйренеміз.
  3.  Қазіргі отбасындағы балалар шығармашылығын дамытудағы ұлттық балалар ойындарының маңызы.
  4. Балалармен шығармашылық іс-әрекеттің тиімділігін арттыру.
  5. Шығармашылық тұлғаны дамыту үшін отбасы мен мектептің өзара әрекеттесуі.

Қаңтар

(30.01.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

 

6

Ақпараттан ақ-қараны ажырату өнері.

Интернеттегі бала: орта жолды қалай табуға болады

  1.  Интернет және жасөспірімнің желідегі әрекетінің формалары.
  2.  Интернетті пайдаланатын жасөспірімдердің негізгі проблемалары, салдары және мүмкіндіктері.
  3. Жасөспірімдерді кибербуллингтен және Интернеттегі қауіпті көздерден қорғау ата-анасының мінез-құлқының алгоритмі.
  4. «Болар елдің баласы бірін бірі батыр дер...»  Желідегі жасөспірімдердің мінез-құлқына тәрбиенің әсері.
  5.  Жасөспірімдердің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін мектеп пен ата-ананың өзара әрекеттесуі.

Ақпан (28.02.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

7

«Әр нәрсенің өлшемі бар...»

«Қажеттілік» пен «қалау» арасындағы тепе-теңдікті қалай сақтауға болады

  1. Жасөспірімнің қажеттіліктері мен тілектері.
  2.  Жасөспірімдегі проблемалық мінез-құлық белгілері.
  3.  Жағымсыз эмоциялармен жұмыс істеу алгоритмі
  4. Ашу тасады, ақыл басады. Өзін-өзі реттеу әдістері.
  5. Жасөспірімдер арасындағы қылмыстың алдын алу.

Наурыз

(28.03.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

8

Аналарға арналған байқау

Балалардың бойына анаға деген сүйіспеншілік пен құрметке тәрбиелеу, ұжымда қолайлы климат құруға көмектесу, ата-аналар ұжымын біріктіруге көмектесу.
Жиналыс сынып жетекшісінің оқушылармен және ата-аналармен жұмысын жақсарту, тәрбиелік іс-шараларды өткізудің жаңа формалары мен әдістерін табу болып табылады.

Наурыз
(06.03.2025)

 

9

Жасөспірімдермен қарым-қатынас құпиялары.

Жасөспірімдердің қарым-қатынасының ерекшеліктері.

  1. Достық – жасөспірім өміріндегі ең маңызды нәрсе.
  2. Қазіргі балалар қалай достасады. Жасөспірімдік субмәдениеттер.
  3.  Жасөспірімдер арасындағы қақтығыстар. Буллинг. Әдепсіз өскен адамнан, тәртіппен өскен тал жақсы.
  4.  Ата-аналардың мінез-құлқының стратегиялары.
  5. Ұлттық құндылықтар құрудың негізі ретіндегі «қабылдау», «құрметтеу», «ашықтық» адамдар арасындағы қарым-қатынастар.

Сәуір  

(25.04.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

10

Ата-аналарға арналған шебер-сынып «Атадан-өсиет, анадан-қасиет»

Шеберлік сыныбы аға ұрпақ өкілдері қатысатын отбасылық тәрбиенің прогрессивті дәстүрлерін жаңғыртуға үлес қосуға арналған.

Сәуір
(18.04.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

11

Отбасы құндылығы – сарқылмас қазына

Отбасы бақытының негізі ретіндегі құндылықтар

  1. Отбасы құндылықтарын қолданудың өзектілігі.
  2. «Көңіл кеңболса, үйдің тарлығы білінбес»: Отбасы құндылықтарының негізі ретінде қонақ жайлылық.
  3.  «Жақсы ата-ана – мейірімді бала». Бұл құндылықтарды отбасында, балада қалай қалыптастырамыз немесе сақтаймыз?
  4. Бабалар дәстүрі – ұрпаққа өсиет – отбасының құндылық негізі ретінде ұрпақтан-ұрпаққа жалғасып келе жатқан дәстүрлерді талқылау және қолдану.
  5.  Жасөспірімдер арасында ұлттық құндылықтарды сақтау мәселелерінде мектеп пен ата-ананың өзара іс-қимылының маңыздылығы.

Мамыр

(23.05.2025)

ТІЖ орынбасары, педагог-психолог, сынып жетекшілері, әлеуметтік педагог 

 

 

 

             

 

Жаңартылған күні: 22.11.2024 15:25
Құрылған күні: 22.11.2024 15:25

Текст